9 آذر 1394
شماره خبر: 153879

برنامه‌ای برای تعویق انتخابات هیئت‌های کشتی و فوتبال البرز نداریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برنامه‌ای برای تعویق انتخابات هیئت‌های کشتی و فوتبال البرز نداریم


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برنامه‌ای برای به تعویق انداختن انتخابات دو هیئت ورزشی کشتی و فوتبال نداریم و در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع آن‌ها هستیم.
نادر وادی خیل اظهار کرد: مکاتبات لازم با فدراسیون‌های کشتی و فوتبال انجام‌شده است و به‌زودی ثبت‌نام کاندیداهای احراز پست ریاست این دو هیئت ورزشی انجام خواهد شد. وی افزود: فوتبال و کشتی از رشته‌های ورزشی مهم و پرمخاطب استان البرز محسوب می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان با دقت بالا درصدد برگزاری انتخاباتی با حضور همه طیف‌های فعال آن است. وی بابیان اینکه انتخابات ۱۱هیئت ورزشی در سال ۹۴ باید انجام شود گفت: فرایند برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی با همکاری فدراسیون‌های ورزشی صورت می‌گیرد و هماهنگی البرز و فدراسیون‌ها کمی زمان‌بر است. وادی خیل با اشاره به تدوین آیین‌نامه ارزیابی هیئت‌های ورزشی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت ورزش باید عملکرد هیئت‌های ورزشی مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد و پایش شود لذا در این خصوص آیین‌نامه‌ای جدید در حال آماده شدن و بر اساس آن رشته‌های مختلف ورزش استان مورد پایش قرار می‌گیرند.
دخالت اداره کل ورزش البرز در انتخابات هیئت‌های ورزشی رَد شد
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر اینکه این ارزیابی عملکرد می‌تواند منتهی به تغییرات مدیریتی در هیئت‌های ورزشی شود گفت: درصورتی‌که روند حرکتی یک ورزش در استان مطلوب نباشد این امکان وجود دارد تا شاهد تغییرات باشیم و در این خصوص فدراسیون‌های ورزشی نیز توجیه شده‌اند. وی با رَد هرگونه دخالت اداره کل ورزش استان در انتخابات هیئت‌های ورزشی گفت: اینکه گفته می‌شود انتخابات مهندسی می‌شود و ما اعمال‌نظری در آن داریم صحت ندارد و فعالان ورزش بر اساس آیین‌نامه مصوب برای سرنوشت ورزش‌های متبوع خود تصمیم می‌گیرند. وادی خیل در پایان گفت: هیئت‌های ورزش خط مقدم ورزش در شهرها و استان‌ها محسوب می‌شوند و اداره کل ورزش و جوانان البرز پویایی و تحرک آن‌ها را یک امتیاز و دستاورد مهم برای خود می‌داند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود