11 دی 1390
شماره خبر: 3500

‌هیچ فردی را برای ریاست هیئت‌های ورزشی توصیه نکرده‌ایم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

‌هیچ فردی را برای ریاست هیئت‌های ورزشی توصیه نکرده‌ایم

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از معرفی تمام مدیران هیئت‌های ورزشی استان تا پایان سال جاری خبر داد.
رستم کلهر اظهار داشت: تاکنون مجمع انتخاباتی 19 هیئت ورزشی استان البرز در حضور رئیس فدراسیون‌های مربوطه کشور برگزار شده است. وی افزود: پس از تشکیل این جلسات و بر اساس قوانین جاری متولیان نخستین هیئت‌های ورزشی استان با حضور روسای فدراسیون‌ها تعیین و معرفی شده‌اند. این مسئول ورزشی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال تکلیف روسای سایر هیئت‌ها را با برگزاری انتخابات مشخص کنیم.
نقشی در تک کاندیدایی هیئت‌ها نداریم
کلهر با بیان اینکه در برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی استان البرز از تمام ظرفیت‌های استان استفاده شده است، گفت: برخی این انتقاد را مطرح می‌کنند که چرا بسیاری از انتخابات هیئت‌ها به شکل تک کاندیدایی برگزار می‌شود و چرا مسئولان اسبق هیئت کرج در بسیاری از موارد به عنوان رئیس معرفی می‌شوند. وی ادامه داد: در پاسخ به این عده باید عنوان کنم که ما برای برگزاری انتخابات هر هیئت و ثبت نام از افراد علاقمند فراتر از آئین‌نامه عمل کرده‌ایم، چرا که علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق جراید و وب سایت اداره کل، با ارسال نامه به ارگان‌های مختلف و حتی کارخانجات بزرگ منطقه آنها را در جریان برگزاری این انتخابات قرار داده‌ایم. به گفته کلهر، با وجود این اقدامات و به واسطه تازه تاسیس بودن استان و وجود افراد با تجربه در راس هیئت‌ها، فعالان رشته‌های مختلف کمتر راغب به حضور هستند و بیشتر علاقمندند تا در کنار افراد فعلی به کار خود ادامه دهند.
در برگزاری انتخابات بی‌طرف هستیم
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در ادامه با رد هرگونه حمایت و جانبداری از افراد خاص در انتخابات هیئت‌های ورزشی استان گفت: انتخاب بیشتر سرپرستان هیئت‌های ورزشی استان به ریاست هیئت و موفقیت در انتخابات موجب شده برخی از فعالان ورزش استان این شائبه را مطرح کنند که ما از افراد خاصی حمایت می‌کنیم. کلهر خاطرنشان کرد: این در حالی است انتخاب افراد در مجمع و با رای فعالان آن رشته انجام می‌شود و اداره کل ورزش استان البرز تنها به عنوان مجری و ناظر در برگزاری انتخابات حضور دارد. وی افزود: تمام تلاش خود را داریم تا آئین‌نامه انتخابات با شرائط مناسبی به اجرا درآید و در این زمینه کارنامه مشخصی داریم. کلهر در پایان گفت: ظرفیت‌های ورزش استان البرز بسیار بالاست و به طور قطع با استقرار کامل ساختار استانی شرایط برای توسعه همه جانبه ورزش استان در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌گردد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود