14 آذر 1394
شماره خبر: 154039

یاسین پیشرو با برد مقاومت انتقام شکست دور رفت را گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

یاسین پیشرو با برد مقاومت انتقام شکست دور رفت را گرفت


تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول باخت سه بر صفر مقابل یاسین پیشرو قم، اولین شکست نیم فصل دوم خود را تجربه کرد و قمی‌ها هم توانستند انتقام شکست سنگین دور رفت خود را بگیرند.
این دیدار در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر، عصر امروز در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار شد. در نیمه نخست این دیدار، تلاش دو تیم راه به جایی نبرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
اما در شروع نیمه دوم، این تیم یاسین پیشرو قم بود که با گل‌های سعید قاسمی و علیرضا وفایی در دقایق آغازین این نیمه از حریف عقب افتاد. تلاش تیم مقاومت برای زدن گل و جبران گل‌های خورده به جایی نرسید و در دقایق پایانی با به ثمر رسیدن گل سوم تیم یاسین توسط مسلم اولاد قباد، بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید. تیم یاسین پیشرو با کسب این برد خارج از خانه، ضمن کسب سه امتیاز شیرین شکست سنگین دور رفت مقابل مقاومت البرز را جبران کرد.
حاشیه بازی
سردی رختکن تیم‌ها و فقدان سیستم گرمایشی مانع استفاده تیم مهمان از این امکانات شد. تیم یاسین پیشرو پس از اطلاع از سردی رختکن، حاضر به استفاده از آن نشد و در سالن برگزاری و در حاشیه زمین اقدام به تعویض لباس کرد. نماینده فدراسیون نیز اعلام کرد این مشکل را به فدراسیون گزارش خواهد کرد و در صورت عدم حل مشکل، اجازه برگزاری بازی لیگ برتر را در آن نخواهد داد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود