17 آذر 1394
شماره خبر: 154322

فضاهای ورزشی ساوجبلاغ فرسوده شده‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فضاهای ورزشی ساوجبلاغ فرسوده شده‌اند


سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ گفت: فضاهای ورزشی این شهرستان فرسوده شده اند و این مشکل مانع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شده است.
علی کربلایی اظهار کرد: متاسفانه فضاهای ورزشی مهم شهرستان ساوجبلاغ که بیشترین حجم مراجعه را دارند دچار نواقص و آسیب های جدی در بخش های مختلف خود هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کرد. وی افزود:برای نمونه سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی شهید جوینی به عنوان بزرگترین فضای ورزشی شهرستان ساوجبلاغ به شدت فرسوده شده است و کفپوش آن به هیچ عنوان مناسب برگزاری مسابقات نیست. کربلایی با بیان اینکه برای رفع مشکلات موجود در بخش تعمیر و بهسازی باید اقدامی جدی صورت گیرد گفت: اعتباری ۵۰ میلیون تومانی از استان برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان اختصاص یافته است که به هیچ عنوان این اعتبار ناچیز کفاف رفع نواقص و حل مشکلات موجود را نمی دهد. وی تصریح کرد: برای حل این مشکلات مکاتباتی را با اداره کل ورزش استان و فرمانداری شهرستان داشته ایم و اوضاع نابسامان موجود در بحث سخت افزاری را به اطلاع آنها رسانده ایم.
تبدیل زمین های روباز ورزشی به بیابان
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مشکلات حاد این شهرستان در بحث زمین های ورزشی روباز گفت: چندین زمین چمن مصنوعی و طبیعی در مناطق مختلف شهرستان داشته ایم که این روزها به بیابانی تبدیل شده اند و کارایی لازم را ندارند. کربلایی با تاکید بر اینکه شهرستان ساوجبلاغ با توجه به رشد جمعیتی خود نیازمند تقویت سرانه های ورزشی است گفت: احداث انبوه مسکن مهر در این شهرستان موجب افزایش جمعیت در این منطقه شده است و این روند در آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت لذا نیاز است به موضوع سرانه های ورزشی توجه بیشتری شود. وی تعداد پروژه های تعریف شده و نیمه تمام شهرستان ساوجبلاغ را ۲۳ طرح عنوان کرد و گفت: ۶ پروژه به بهره برداری رسیده اند و۵ پروژه نیز در حال اجراست و امیدوارم با جدیت بیشتر مسئولان مرتبط و تخصیص اعتبارات لازم تقویت زیرساخت های ورزشی را شاهد باشیم. کربلایی به حوزه ورزش شهرستان هم اشاره کرد وگفت: خوشبختانه ساوجبلاغ یکی از شهرستان های فعال استان در حوزه ورزشی است و به جرات می توان گفت همپای کرج در ورزش البرز نقش آفرینی دارد. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱ هیئت ورزشی در ساوجبلاغ فعال هستند و تعداد زیادی از تیم های این شهرستان در لیگ های استانی و کشوری حضور دارند. کربلایی با اشاره به فعالیت بیش از یکصد باشگاه خصوصی در ساوجبلاغ گفت: در حوزه نظارت بر اماکن ورزشی و ساماندهی فعالیت ها متاسفانه ساز و کار لازم در این شهرستان ایجاد نشده است که این مهم در اولویت کارهای اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ است. وی در پایان به وضعیت مهمترین پروژه ورزشی شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری این شهرستان پیشرفت فیزیکی نداشته است و اعتباری برای آن دیده نشده است.در این خصوص کارهای مقدماتی در گذشته انجام شده است اما به مرحله اجرا نرسیده است و این طرح بزرگ ورزشی شهرستان بلاتکلیف است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود