31 مرداد 1391
شماره خبر: 10480

اجرای ده‌ها پروژه‌های ورزشی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اجرای ده‌ها پروژه‌های ورزشی در ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان ساوجبلاغ از اجرای ده‌ها پروژه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح‌ها شاهد تحول بزرگی در ورزش ساوجبلاغ خواهیم بود.
اسفندیار عقبایی در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت‌های نهم و دهم توجه به ورزش و توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی در سراسر کشور به صورت عادلانه است. وی تصریح کرد: پیش از این اکثر امکانات ورزشی چند مرکز استان بود و دیگر مردم برای دسترسی به این امکانات مشکلات بسیاری داشتند. مدیر کل ورزش و جوانان ساوجبلاغ ادامه داد: خوشبختانه با رویکرد دولت شاهد اصلاح این معضل هستیم و مردم شاهد هستند که بخش مهمی از مصوبات سفرهای استانی و پروژه‌های عمرانی مربوط به احداث و تکمیل طرح‌های ورزشی است. عقبایی بیان داشت: به عنوان نمونه در شهرستان ساوجبلاغ طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی بزرگی احداث و یا در دست انجام است که با تکمیل تمام آنها تحول بزرگی در ورزش این شهرستان ایجاد می‌شود. وی ادامه داد: به عنوان نمونه در سال 84 در شهرستان ساوجبلاغ هفت ورزشگاه وجود داشت که هم اکنون این تعداد به عدد 20 رسیده است. مدیر کل ورزش و جوانان ساوجبلاغ افزود: همچنین در این سال ما تنها سه زمین چمن مصنوعی داشتیم و در حال حاضر مردم از 10 زمین چمن برخوردار هستند.
عقبایی گفت: از سوی دیگر در سال 84 که ابتدای دولت نهم است 13 ورزشگاه با سقف کوتاه در ساوجبلاغ دایر و فعال بوده و هم اکنون 19 ورزشگاه با این شرایط داریم.
اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی است
وی با بیان اینکه در حال حاضر ده‌ها پروژه ورزشی در ساوجبلاغ در دست انجام است، گفت: بخش مهمی از این پروژه‌ها مربوط به ورزش روستایی است. مدیر کل ورزش و جوانان ساوجبلاغ ادامه داد: به همین دلیل در سال 91 هیچ طرح ورزشی جدیدی آغاز نشده و اولویت اصلی ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام فعلی است. عقبایی در پایان متذکر شد: با اختصاص بودجه‌های ورزشی مناسب از محل استانی، ملی و همچنین اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت، امیدوار هستیم که پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود