30 آذر 1394
شماره خبر: 154980

المپیک ۲۰۲۰ مدال می‌گیریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

المپیک ۲۰۲۰ مدال می‌گیریم


رییس هیئت جودو استان البرز گفت: در صورتی که احداث خانه جودو به سرانجام برسد این قول را می دهم تا در المپیک ۲۰۲۰ مدال بگیریم.
عباس سلگی اظهار کرد: با پیگیری های فراوان مصوبه احداث خانه جودو در مجموعه ورزشی کیانپور را گرفتیم و اعتباری ۸۰ میلیونی برای شروع کار جذب کردیم اما متاسفانه ادامه کاربه دلیل عدم تزریق اعتبار لازم متوقف شده است. وی افزود: این پروژه ورزشی درمرحله اجرای فونداسیون متوقف شده است و تمام رایزنی های ما در یک سال گذشته برای گره گشایی این فضای ورزشی به سرانجام نرسیده است.
سلگی با بیان اینکه جز معدود استان هایی هستیم که خانه جودو نداریم گفت: در حالی که خیلی از استان ها به مانند کردستان دو خانه تخصصی جودو دارند اما البرز با داشتن چندین ملی پوش و حضور اثرگذارش در جودو کشور از این موهبت بی بهره است. رییس هیئت جودو استان البرز توجه مسئولان استان به این پروژه را خواستار شد و گفت: آنچه در توان داشتیم برای توسعه جودو البرز به کار گرفته ایم اما واقعیت آن است که بدون داشتن امکانات سخت افزاری دیگر رشدی نخواهیم داشت و از این پس درجا می زنیم. وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به کسب عنوان سوم کشور اشاره کرد و گفت: ما در این رقابت ها حضوری موفق داشتیم و با بهره گیری از جمعی جوان توانستیم موفق عمل کنیم. سلگی تصریح کرد: در این رقابت ها علاوه بر تیم ۹ نفره اعزامی در قالب تیم البرز تیمی کامل در ترکیب دیگر استان ها داشتیم و در نهایت تعداد زیادی از نفرات البرز به اردوی آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات برون مرزی راه پیدا کردند. رییس هیئت جودو استان البرز در پایان گفت: نسلی طلایی جودو البرز شکل گرفته است تا به نوعی کار استعدادیابی ما در سال های گذشته اثرات خود را نشان داده باشد.امیدوارم مسئولان استان البرز به داد این ورزش برسند و مهمترین مطالبه ورزشکاران ما یعنی خانه جودو را به سرانجام برسانند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود