5 دی 1394
شماره خبر: 155319

در بحث سازمان های مردم نهاد رشد 100 درصدی داشته ایم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

در بحث سازمان های مردم نهاد رشد 100 درصدی داشته ایم


قدرت ا.. شمیرانی در نشست صمیمی استاندار البرز با موفق ترین مدال آوران استان، از رشد 100 درصدی در بحث مربوط به سازمان های مردم نهاد خبر داد.
قدرات ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در در نشست صمیمی استاندار البرز با موفق ترین مدال آوران استان ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این معاونت گفت: امروز علاوه بر رشد 100 درصدی در بحث سازمان های مردم نهاد که در دولت قبلی تقریبا به تعطیلی گرائیده بود، شاهد رشد 30 درصدی کمی و کیفی در خصوص ستاد ساماندهی امور جوانان نیز هستیم. وی افزود: برگزاری بیش از 65 دوره ی توانمند سازی ویژه ی سازمان های مردم نیز از دیگر اقدامات تاثیرگذار و دستاوردهای امور جوانان است. شمیرانی با اشاره به اهمیت طرح تدبیر زندگی اظهار کرد: خوشبختانه اجرای طرح تدبیر زندگی که با تصویب در ستاد ساماندهی امور جوانان استان از اول دی ماه نیز برای کلیه ی زوج های جوان در البرز الزامی شد، باعث کاهش 8 درصدی طلاق در استان شده است.
وی با تاکید بر نقش دستگاه های فرهنگی از جمله صدا و سیما در رابطه با تسهیل ازدواج جوانان گفت: امروزه جامعه ی ما نیاز به فرهنگ سازی جدی در خصوص ازدواج جوانان و تسهیل این امر دارد و انتظار داریم صدا و سیما به عنوان رسانه ای تاثیر گذار بیشتر از آن که به مسائل سیاسی و ... بپردازد به ساده زیستی و ازدواج جوانان توجه بیشتری داشته باشد. معاون فرهنگی و امور جوانان با اشاره به گردهمایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور طی روزهای گذشته خاطر نشان کرد: خوشبختانه در پایان این گردهمایی و پس از کارشناسی و امتیاز دهی به استان ها، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان برتر کشور انتخاب و معرفی شد. وی در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های مهمی که در دستور کار داریم، کیفی سازی دوران سربازی است که در حال بررسی می باشد و در صورت اجرایی شدن می تواند اثرات مثبت و مثمر ثمری در سال های سربازی و پس از آن برای آینده ی جوانان داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود