28 دی 1394
شماره خبر: 156823

موتور نماینده فوتسال البرز روشن شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

موتور نماینده فوتسال البرز روشن شد


لیگ یک فوتسال کشور در حالی نیم فصل خود را به پایان برد که موتورنماینده البرز با کسب دومین برد متوالی در این رقابت ها روشن شد و این تیم با روحی مضاعف به استقبال نیم فصل دوم می رود.
تیم مبل کریمی روز یکشنبه گذشته در سالن انقلاب اسلامی کرج مقابل استقلال ماهشهر به برتری ۵ بر۳ رسید تا جمع امتیازات خود را به عدد ۶ برساند. این تیم البرزی در آستانه شروع لیگ یک فوتسال کشور با خرید امتیاز به یک باره از دسته دوم به یک رده بالاتر آمد. این تیم با توجه به دیر اضافه شدنش به لیگ یک به نسبت سایر تیم ها از حیث آمادگی جسمانی و هماهنگی عقب تر بود و به همین دلیل هم نتوانست در هفته های ابتدایی نتایج خوبی برابر حریفان کسب کند. نماینده البرز در ۵ هفته اول بازی ها در برابر حریفان متحمل ۵ شکست متوالی شد تا زنگ خطرها برای این تیم در رقابت ها روشن شود.
تیم مبل کریمی اما در هفته ششم و هفتم موفق به کسب دو برد روحیه بخش مقابل شهروند در کاشان و استقلال نوین ماهشهر در کرج شد تا ضمن پایان دادن به روند ناکامی هایش خود را از انتهای جدول جدا کند و به رده ششم برساند. حال نماینده البرز این فرصت را دارد تا با رسیدن به مرز آمادگی در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری کسب کند و خود را به جمع تیم های بالانشین جدول برساند. محمد کریمی مدیر این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشحالم که پس از چند هفته ناکامی خودمان را پیدا کردیم و با رسیدن به یک هماهنگی خوب نیم فصل را با دو پیروزی روحیه بخش به پایان بردیم. وی افزود: این تیم از توان بومی استان البرز تشکیل شده است و معتقدم می تواند از اعتبار فوتسال البرز در این رقابت ها دفاع کند. کریمی از تقویت تیم در فرصت ایجاد شده نیم فصل بازی ها خبر داد و گفت: در تلاشیم با اضافه کردن چند مهره با تجربه نقاط ضعف موجود را مرتفع کنیم و دور برگشت را با نتایج بهتری به پایان ببریم. وی در پایان افزود: معتقدم تیم مبل کریمی توان صعود از این گروه را دارد و برای رسیدن به این مهم آنچه در توان داشته باشیم ارائه خواهیم کرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود