6 بهمن 1394
شماره خبر: 157383

نشست کمیته همگانی هیئت‌های ورزشی استان‌ البرز‌ برگزار‌ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نشست کمیته همگانی هیئت‌های ورزشی استان‌ البرز‌ برگزار‌ شد


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از برگزاری نشست مشترک مسئولان کمیته همگانی هیئت های ورزشی استان البرز با هدف فراگیر کردن ورزش در میان اقشار مختلف مردم خبرداد.
مهدی محبی اظهار کرد: این نشست روز دوشنبه گذشته در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد و تکالیف و ماموریت های تعریف شده در این بخش مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی باید در جهت نهادینه کردن ورزش و همگانی کردن آن جدی تراز گذشته باشند گفت: بخش اعظمی از توان و انرژی هیئت های ورزشی صرف کارهای قهرمانی می شود با این حال هیئت ها می توانند به فراخور ورزش های تحت پوشش خود برنامه هایی را برای توسعه آن ورزش در بعد همگانی و جذب مردم انجام دهند. مهدی محبی افزود: هیئت ورزش های همگانی استان البرز این آمادگی را دارد تا در جهت فعال شدن و پویایی کمیته های همگانی هیئت های ورزشی مشاوره لازم را بدهد و حمایت های لازم را داشته باشد.
ایجاد کمیته همگانی در نیمی از هیئت های ورزشی
وی با ابراز خرسندی از توجه هیئت های ورزشی استان به موضوع همگانی کردن ورزش گفت: ایجاد کمیته همگانی در نیمی از هیئت های ورزشی البرز نوید علاقمندی رشته های مختلف به جذب مخاطب بیشتر و توسعه ورزش است و ما نیز در جهت شکل گیری صحیح این رویکرد آماده همکاری هستیم. vییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به وجود ۵۱۴ هزار خانوار درالبرز گفت: این استان یکی از مناطق قهرمان پرور و فعال ورزش کشور است و می توانیم در کنار جذب نسل جوان و فرزندان این خانواده ها به ورزش دیگر اعضا را به سمت ورزش شهروندی و همگانی سوق دهیم. محبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه کشور به توسعه ورزش همگانی گفت: خوشبختانه در استان البرز برنامه های موثری برای نیل به این هدف تدوین شده است و هیئت ورزش های همگانی تلاش می کند به عنوان اتاق فکر به فعالیت های این حوزه سمت و سو دهد. وی در پایان افزود: هر رشته ورزشی این قابلیت را دارد تا در کنار فعالیت قهرمانی طیف بسیاری از مردم را جذب بعد همگانی خود کند و می بایست این ظرفیت با اجرای برنامه های متنوع و جذاب به شکل حداکثری به کار گرفته شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود