7 بهمن 1394
شماره خبر: 157493

علت کناره‌گیری‌ام از وزنه برداری مشغله کاری وخستگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

علت کناره‌گیری‌ام از وزنه برداری مشغله کاری وخستگی است


رییس مستعفی هیئت وزنه برداری استان البرز گفت: خستگی و مشغله کاری تنها علت کناره گیری ام از مسئولیت وزنه برداری این استان است.
حسین عطایی اظهار کرد: نزدیک به ۳ سال است در کنار خانواده وزنه برداری البرز هستم و تمام توان خود را برای رشد این ورزش و حل مشکلات سخت افزاری آن به کار گرفته ام. وی افزود: بهسازی تنها سالن وزنه برداری کرج در مجموعه شهید مطهری کرج و ارتقا امکانات تمرینی این ورزش از مهمترین کارهای صورت گرفته در این مدت بوده است. عطایی با بیان اینکه حضور البرزی ها در تیم های ملی کشور قابل مقایسه با چند سال پیش نیست گفت: حضور ۶ وزنه بردار این استان در اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور در کنار فعالیت دو مربی البرزی در کادر فنی تیم های ملی نشان از رشد این استان دارد.
وی با تاکید براینکه کناره گیری اش از ریاست وزنه برداری استان البرز قطعی است گفت: تصمیم نهایی را گرفته ام و بعید می دانم همکاری ام را با این هیئت ورزشی ادامه بدهم. عطایی با اشاره به مذاکراتی که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان با وی داشته اند گفت: دوستان با نظر لطف خود قصد منصرف کردن من را از این تصمیم داشتند اما به آنها گفتم شرایط ادامه کار را به مانند سابق ندارم و نمی خواهم حضورم موجب آسیب به این ورزش شود. وی در پایان با آرزوی موفقیت برای خانواده وزنه برداری استان البرز گفت: تمام موفقیت های حاصل شده به دلیل زحمات و تلاش فعالان این ورزش بوده است و من کمترین سهم را در آن داشته ام.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود