22 آذر 1390
شماره خبر: 2892

با افزایش بودجه هیئت وزنه‌‌‌برداری استان البرز صورت گرفت؛وزنه‌‌برداری البرز در انتظار نسلی طلایی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با افزایش بودجه هیئت وزنه‌‌‌برداری استان البرز صورت گرفت؛وزنه‌‌برداری البرز در انتظار نسلی طلایی

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز گفت: این استان در آینده نزدیک به یکی از استان‌های مدال‌آور کشور در رشته وزنه‌‌‌برداری تبدیل می‌شود.
علی حسینی اظهار داشت: در بسیاری از نقاط کشور وزنه برداری مخاطبان بسیاری دارد و بسیاری از افراد در سنین مختلف به آن مشغول هستند که البرز یکی از آنها است.وی افزود: ما در استان خود و در ادوار گذشته قهرمانان بسیاری چون محسن بیرانوند و شاهو جوانمردی را داشته‌ایم و در حال حاضر نیز با راه‌اندازی سالن وزنه برداری کرج و استعدادیابی مربیان نسلی طلایی در راه است.
این مسئول ورزشی ادامه داد: طی سال‌های آینده از جوانان استان البرز که با جدیت ورزش وزنه‌برداری را دنبال می‌کنند، به طور قطع بیشتر خواهیم شنید.
حسینی افزود: برای نمونه همایون تیموری چهره نوظهور ما در وزنه‌برداری است و در صورت حمایت مسئولان و فدراسیون وی در سال‌های آینده به یکی از وزنه‌برداران بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.
*رکوردزنی در استان البرز
وی تصریح کرد: این ورزشکار جوان سن کمی دارد و در رده جوانان وزنه می‌زند، با این حال با رکورد جهانی سنگین وزن فاصله کمی دارد و در رده جوانان نیز در صورت حضور قهرمان خواهد شد.حسینی با اشاره به اینکه وزنه‌برداران البرزی دیگری در وزن‌های مختلف حضور دارند که آینده خوبی برای آنها در ایران و جهان پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر تیموری چهره‌های دیگری داریم که آنها هم از شانس بالایی برای حضور در میادین جهانی برخوردارند و به طور قطع از آنها هم در سال‌های آینده خواهیم شنید. حسینی تصریح گفت: مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور استان البرز نیز جزو استان‌هایی قرار خواهد گرفت که وزنه‌بردارانش در میادین جهانی و المپیک کسب افتخار می‌کنند که به طور قطع همایون تیموری خواهد بود.
*افزایش امکانات سالن وزنه برداری کرج
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز در ادامه به رایزنی‌های این هیئت برای افزایش امکانات سالن مطهری اشاره کرد و گفت: در دیداری که با مدیر کل ورزش استان داشتیم، مشکلات هیئت را عنوان کردیم و مقرر شد با اختصاص اعتباری 200میلیون ریالی امکانات تمرینی سالن افزایش یابد تا آماده‌سازی تیم‌ها با شرایط بهتری انجام شود.حسینی در پایان گفت: تعامل و صمیمیت موجود در میان ورزشکاران و پیشکسوتان وزنه‌برداری استان البرز یکی از نقاط قوت این هیئت محسوب می‌شود و به طور قطع در آینده نه چندان دور این تعامل خود را در کسب عناوین درخشان نشان خواهد داد.




منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود