13 بهمن 1394
شماره خبر: 157830

شهرجدید هشتگرد تهی از امکانات مناسب ورزشی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شهرجدید هشتگرد تهی از امکانات مناسب ورزشی


رئیس کمیته والیبال شهرجدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ می گوید که به رغم ساخت واحدهای مسکونی مهر برای اسکان صدها خانوار در بدو کار نگاهی به تامین زیر ساخت های ورزشی در این شهر نشده است.
محمدعلی حاجی زاده در نشست کمیته والیبال شهر جدید هشتگرد در مجموعه ورزشی پوریای ولی این شهر افزود: این شهرنوپا استعدادهای ورزشی خوبی دارد اما به فراخور حال این استعدادها، فضای ورزشی تامین نشده است. وی گفت : باید استعدادهای بالقوه شناسایی و شکوفا شود. حاجی زاده افزود:شهر جدید هشتگرد برای رشد و شکوفایی ورزش،بخصوص رشته والیبال باید به حداقل امکانات مجهز شود. رئیس کمیته والیبال شهرجدید هشتگرد اظهار کرد که ما قصد داریم والیبال را در این شهر توسعه دهیم اما این مهم به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد. حاجی زاده گفت:بسیاری از معلولان در شهر جدید هشتگرد حائز مقام های برتر ورزشی شده اند و باید به ورزش های جانبازان و معلولان به ویژه والیبال نشسته بهای بیشتری داده شود. وی افزود: باید سازمانها و نهادهای مرتبط با جانبازان و معلولانبا حضور پررنگ و در کنار کمیته و هیئت ها به رفع مشکل ورزش این قشر کمک کنند. حاجی زاده گفت شهرجدید تنها یک سالن توپ و تور دارد که به صورت مشترک ازآن برای فوتسال و والیبال استفاده می شود.
وی افزود : مادر زمان حاضر 240 ورزشکار بیمه شده در کمیته والیبال داریم. حاجی زاده دراین حال از حمایت های اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ وجواد گلسرخی نماینده اداره ورزش وجوانان شهرجدید هشتگرد قدردانی کرد. شهرجدید هشتگرد واقع در غرب کرج حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل نزدیک به 52 هزار واحد مسکن مهر درآن، جمعیت این شهر از مرز 500 هزار نفر فراتر می رود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود