13 بهمن 1394
شماره خبر: 157886

نیاز اصلی جودو داشتن برنامه مدون و منسجم است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نیاز اصلی جودو داشتن برنامه مدون و منسجم است


رشید خدابخش با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت جودو و کوراش استان البرز، داشتن برنامه مدون و منسجم را نیاز این رشته ی ورزشی عنوان کرد.
رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مجمع انتخباتی هیئت جودو البرز گفت: البرز همواره یکی از ورزش خیز ترین مناطق کشور بوده و قهرمانان بنامی را به جامعه ی ورزش کشور تحویل داده که قطعا با تلاش و توجه بیشتر در جودو نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. وی با بیان این که هیئت های استانی نیاز به برنامه ای مدون و منسجم دارند افزود: در تلاشیم تا با انجام کار کارشناسی و دقیق برنامه ای منسجم را برای توسعه ی جودو و کوراش کشور هدف گذاری کنیم تا هیئت های استانی نیز بر اساس آن در مسیر رشد و شکوفایی این رشته گام بردارند.
خدابخش با اشاره به این که در برنامه ی در حال تدوین فدراسیون، المپیک 2024 و همچنین توسعه بخش بانوان نقش پر رنگی دارد گفت: متاسفانه در این رشته آن طور که شایسته است به ورزش بانوان اهمیت داده نشده و می بایست در این راستا اقدامات موثرتری صورت گیرد. وی با تاکید بر لزوم توجه به رشته کوراش نیز اظهار کرد: کوراش از سال 2018 جزوه بازی های آسیایی قرار خواهد گرفت که در این رشته امید زیلدی به مدال آوری های بیشتر داریم. سرپرست فدراسیون جودو و کوراش در پایان تصریح کرد: فدراسیون جودو با همکاری اداره کل ورزش و جوانان نهایت تلاش خود را برای تقویت و پیشرفت جودو استان البرز به کار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود