2 اسفند 1394
شماره خبر: 159058

دوران پسابرجام انتخابات اسفندماه را حیاتی‌تر از دوره‌های قبل کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دوران پسابرجام انتخابات اسفندماه را حیاتی‌تر از دوره‌های قبل کرده است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به شرایط حساس کشور در دوارن پسا برجام، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را با اهمیت دانست و از مردم خواست حضوری پر شور در پای صندوق‌های رای داشته باشند.
رضا گل محمدی،با تمجید از شعور اجتماعی شهروندان البرز گفت: احساس مسئولیت مردم نسبت به سرنوشت کشور و سرنوشت فردی خود افزایش یافته است و این سیر تکامل در مشارکت و حضور مردم در صحنه‌هایی مورد نظر انقلاب نمایان است. وی افزود: مردم ایران همواره با درک شرایط کشور حامی نظام و انقلاب بوده‌اند و به طور قطع در انتخابات هفتم اسفند نیز این شعور و آگاهی را اثبات خواهند کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به طور قطع انتخابات یکی از سرنوشت‌سازترین مقاطع کشور است و مردم با حضور پر شور و آگاهانه خود بار دیگر دموکراسی دینی را به منصه ظهور خواهند رساند.
گل محمدی اظهار کرد: در جهان ایران به عنوان کشوری با نماد مردم سالاری دینی شناخته شده است و حضور مردم در انتخابات پیش رو برای چندمین بار در طول تاریخ این موضوع اثبات می‌کنند. وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه، گفت: انتخابات هفتم اسفند ماه خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با توجه به حضور ایران در دوران پس برجام اهمیت بیشتری به خود گرفته است و امر این می‌طلبد با درک شرایط مردم حضوری پر قدرت در پای صندوق‌های رای داشته باشند. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز یادآور شد: انتخابات پیش رو از آن جهت مهم تلقی می‌شود که حضور مردم در پای صندوق‌ها می‌تواند کمک کند حصار تحریم‌ها شکسته شود. گل محمدی افزود: ایران در دوران پسا برجام در حال گرفتن ارتباط با کشورها قرار گرفته است و این مهم می‌تواند در بر چیده شدن تحریم‌ها و تغییر شرایط اقتصادی کمک فراوانی نماید. تحریم‌هایی که در این سال‌ها ایران با آن دست و پنجه نرم کرده است بیشتر اطلاعاتی بوده و ناشی از فرافکنی‌های غیر واقع برخی کشورها درباره شرایط داخلی و بین‌المللی ایران بوده است. وی در پایان گفت: به طور قطع مردم عزیز ایران با حضور پر شور خود و انجام انتخاب‌هایی از روی آگاهی نشان می‌دهند که ایران امن‌ترین کشور جهان است و در فرافکنی‌هایی که درباره ایران انجام می‌شود خلاف واقع است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود