8 اسفند 1394
شماره خبر: 159448

ورزشگاه شریعتی کرج زیر کشت رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزشگاه شریعتی کرج زیر کشت رفت


با زیر کشت رفتن ورزشگاه شریعتی کرج ازاول اسفندماه تیم های البرزی حاضر در لیگ های فوتبال کشور باید از دو ورزشگاه شهید چمران و انقلاب به عنوان گزینه های جایگزین میزبانی استفاده کنند.
تیم های فجر میثاق و فرید کرج در دور دوم لیگ دسته سوم کشور حضور دارند و تا پیش از این پذیرای دیگر تیم ها در زمین شماره یک ورزشگاه شریعتی کرج بودند. با زیر کِشت رفتن زمین های شماره یک و دو شریعتی حال این دوتیم برای برگزاری بازی های خانگی با چالش روبرو شده اندو باید زمین جایگزین برای دیدارهای خود در کرج معرفی کنند. دبیر هیئت فوتبال استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: همانند سال های قبل زمین های چمن باید برای ترمیم وبهسازی تحویل پیمانکار شود و بر این اساس ورزشگاه شریعتی به عنوان یکی از زمین های استاندارد استان از ابتدای اسفندماه به زیر کشت رفت.
منصور بیک وردی افزود: با توجه به این اتفاق تیم های البرزی حاضر در مرحله دوم لیگ سه کشور باید زمین معرفی کنند تا بازی های خانگی آنها در این زمین ها انجام شود. وی تصریح کرد: ورزشگاه های انقلاب و زمین چمن بوستان چمران گزینه های موجود برای این جایگزینی است و باشگاه ها می توانند از آنها بهره بگیرند. بیک وردی با بیان اینکه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قول مساعدت برای برگزاری بازی های این دوتیم را در ورزشگاه انقلاب داده اند گفت: در صورتی که این اتفاق نیفتد این دو باشگاه می توانند از ورزشگاه شهید چمران که دارای چمن مصنوعی است استفاده کنند. دبیر هیئت فوتبال استان البرز در پایان گفت: مشکل خاصی از بابت میزبانی این دوتیم وجود ندارد و مسابقات آنها در مقابل تیم های مختلف کشور در استان انجام خواهد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود