25 دی 1390
شماره خبر: 4026

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز: کیفیت بد زمین انقلاب دغدغه این روزهای ما است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز: کیفیت بد زمین انقلاب دغدغه این روزهای ما است

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: کیفیت پایین زمین ورزشگاه انقلاب کرج یکی از دغدغه‌های مهم ما در نیم‌فصل دوم بازی‌ها است
مجید صالح اظهار داشت: سایپا از جمله تیم‌هایی است که در بازی‌های خود اتکای زیادی به بازی بر روی زمین دارد و تاکتیک‌های تیم نیز بر همین اساس چیده می‌شود، لذا در صورت مساعد نبودن شرایط زمین بسیاری از برنامه‌های ما دچار اشکال می‌شود و از کسب نتیجه لازم دور می‌شویم. وی تصریح کرد: شرایط زمین ورزشگاه انقلاب کرج به شکل عجیبی نامساعد شده و این اتفاق به یکی از مهمترین دغدغه‌های ما تبدیل شده است. صالح با بیان اینکه ادامه این روند لطمه بسیاری به کسب نتیجه این تیم در بازی‌های خانگی خواهد زد گفت: کرج همواره در طول سال‌های اخیر صاحب یکی از بهترین زمین‌های چمن کشور بوده و همین مسئله تحسین تیم‌های مهمان را به دنبال داشته، اما نمی‌دانم چرا امروز این شرایط تغییر کرده و دیگر از آن زمین مسطح و با کیفیت خبری نیست. سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج در ادامه خواستار رفع این مشکل شد و گفت: من از مسئولان هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش استان البرز می‌خواهم با اتخاذ تدابیر لازم اعم از انجام کمتر بازی‌های سایر تیم‌های لیگی استان در این زمین شرایط را برای ترمیم این زمین و بازگشت آن به کیفیت گذشته فراهم نمایند.
* مشکل حل نشود به زمین جایگزین فکر می‌کنیم
صالح با تأکید بر اصلاح زمین ورزشگاه انقلاب کرج گفت: در صورت ادامه این روند و حل نشدن مشکل زمین‌چمن ورزشگاه از مسئولان باشگاه می‌خواهم به فکر یک زمین مناسب جایگزین باشند. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در پایان اذعان داشت: قصد ندارم با به میان کشیدن مسائلی چون کیفیت زمین‌چمن بر نتایج تیم و این باخت خانگی سرپوش بگذارم، اما واقعیت آن است که امروز انجام یک بازی روان و تک ضرب در این زمین سخت شده و باید برای حل آن و کمک به کسب نتیجه تنها تیم استان در لیگ برتر چاره‌ای اندیشید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود