9 اسفند 1394
شماره خبر: 159509

رشد ۱۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان البرز در سال جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رشد ۱۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان البرز در سال جاری


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از رشد ۱۰۰ درصدی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در سال ۹۴ خبرداد.
قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: از ابتدای امسال و با رویکردی که وزارت ورزش و جوانان به توسعه سمن های فرهنگی حوزه جوانان داشته است شاهد رشد چشمگیر آن در استان های مختلف هستیم.
وی افزود: این رشد در استان البرز بیش از سایر مناطق کشور بوده است و به ۲ برابر رسیده است به همین دلیل معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز رتبه برتر کشور را کسب کرده است.
شمیرانی ادامه داد: در سال ۹۴ برنامه های متنوعی در حوزه جوانان و در بخش های محیط زیست، ایمنی راه ها، آسیب های اجتماعی، اعتیاد، ازدواج و طلاق به اجرا در آمده است و طیف زیادی از نسل جوان در این برنامه ها مشارکت داشته اند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه رشد کمی و کیفی سمن ها نشان از اثر بخشی آنها در حوزه های مختلف دارد گفت: علیرغم این تاثیرگذاری در بحث اعتبارات نتواسته ایم رشد داشته باشیم و بودجه اندکی به این بخش تزریق شده است. وی با اشاره به حضور موثر سمن های حوزه جوانان در موضوع انتخابات گفت: در ماه های اخیر سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی را در موضوع حضور حداکثری و مشارکت نسل جوان به اجرا در آوردند. شمیرانی خاطرنشان کرد: اجرای جشن های مختلف در شهرستان های مختلف استان با عنوان رویداد جوانی و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع انتخابات از مهمترین این برنامه ها بوده است.وی در پایان با تاکید براینکه حوزه جوانان و سمن ها باید جدی تر دیده شوند گفت: سمن ها می توانند بسیاری از فعالیت های حوزه حاکمیتی را به شکل بهتر و با اثربخشی بیشتر انجام دهند و در محورهای موردنیاز بر آگاهی ودانش نسل جوان بیفزایند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود