18 فروردین 1395
شماره خبر: 160733

فوتبال‌ البرز از حیث فنی با تهران فاصله‌‌ای ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فوتبال‌ البرز از حیث فنی با تهران فاصله‌‌ای ندارد


مربی البرزی تیم جوانان استقلال تهران گفت: فوتبال البرزاز حیث فنی فاصله ای با تهران ندارد و به نظرم تفاوت این دو استان در امکانات و برنامه ریزی است.
یوسف اسکندری اظهار کرد: مسابقات باشگاهی تهران در زمان مشخص شروع می شود و بازی ها بدون کوچکترین تغییر و بی نظمی برگزار می شود در حالی که ما در استان البرز شاهد تغییر پیاپی زمان شروع مسابقات هستیم و تیم ها از این ناحیه لطمه زیادی می خورند. وی بنیه ضعیف تیم ها از حیث مالی و سخت افزاری را دیگر مشکل فوتبال البرز عنوان کرد و گفت: حامیان مالی و صاحبان کالا و خدمات کمتر به سمت فوتبال استان آمده اند و باشگاه ها به مرور ضعیف و ناتوان تر شده اند و این موضوع سبب شده در حال حاضر استانداردهای لازم و اولیه تیم ها اعم از زمین تمرینی و پوشاک مهیا نباشد.
مربی تیم جوانان استقلال تهران در ادامه با تاکید بر اینکه می توان فاصله موجود میان تهران و البرز را با کمی برنامه ریزی و آینده نگری کم کرد گفت: از حیث نرم افزاری یعنی مربی، داور و بازیکن چیزی کم نداریم و فقط باید در بخش ساختاری خودمان را ارتقا دهیم تا به سطح استان های پیشرو برسیم. وی خاطرنشان کرد: وجود مربیان بزرگی چون فیروز کریمی، مهدی تارتار و فرشاد فلاحت زاده در کنار مربیان جوان و آینده داری به مانند مهدی ربیعی همه نشان از ظرفیت های بالای البرز دارد.
البرزی ها تشکیل دهنده استخوان بندی تیم های تهرانی
این مربی در ادامه گفت: در حال حاضر بازیکنان البرزی استخوان بندی تیم های تهرانی را تشکیل می دهند و در تیم های پایه استقلال هم چندین بازیکن اثرگذار توپ می زنند. اسکندری در بخشی دیگر از صحبت های خود ایجاد یک باشگاه قوی فوتبال در البرز را برای توسعه بیشتر آن لازم دانست و گفت: مسولان استان باید برای شکل گیری یک باشگاه مجهز و کامل گام بردارند تا به فضایی برای رشد و بالندگی البرزی ها تبدیل شود، وی تصریح کرد: متاسفانه البرز در حال حاضر فاقد چنین تیمی است و به همین دلیل ظرفیت های موجود در این استان به سمت تهران سوق پیدا می کنند. این مربی البرزی تصریح کرد: باید همه ارکان فوتبال البرز دست به دست هم دهند و فارغ از خط کشی های معمول برای شتاب گرفتن رشد فوتبال این استان نوپا قدم بردارند. یوسف اسکندری در پایان افزود: من سال ها در فوتبال کرج خاک خورده ام و اگر به کاستی ها اشاره می کنم به واسطه علاقه ای است که به شهر واستانم دارم و امیدوارم اهالی فوتبال این صحبت های من را به گونه ای دیگر تفسیر نکنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود