22 فروردین 1395
شماره خبر: 160898

۱۷ والیبالیست البرزی به مرحله نهایی طرح استعدادیابی کشور رسیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

۱۷ والیبالیست البرزی به مرحله نهایی طرح استعدادیابی کشور رسیدند


رییس هیئت والیبال استان البرز از حضور ۱۷ والیبالیست این استان در مرحله نهایی طرح استعدادیابی کشور و پس از گذر از مراحل گزینشی خبرداد.
عبدالعلی پیرمحمدی اظهار کرد: در طرح استعدادیابی والیبال کشور برترین های استان ها حضور دارند و در مراحل مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرند. وی افزود: از استان البرز در طرح اصلی ۳۲ نفر انتخاب شدند و پس از ۴ مرحله ارزیابی ۱۷ نفر در جمع اردونشینان مرحله پنجم و نهایی قرار گرفته اند. پیرمحمدی با بیان اینکه البرز یکی از استان های موفق کشور در اجرای طرح استعدادیابی است گفت: چهره های مستعدی در این ورزش داریم و در صورت کمی توجه بیشتر این توان را دارند تا به ستاره های آینده والیبال کشور مبدل شوند.
بهسازی خانه والیبال استان البرز
رییس هیئت والیبال استان البرز در ادامه به بهسازی خانه والیبال استان البرز اشاره کرد و گفت: این سالن در بخش های مختلف مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است اما همچنان در خصوص تعویض کفپوش فرسوده آن اقدامی صورت نگرفته است. وی افزود: کفپوش این سالن عمری ۲۰ ساله دارد و پس از سال ها استفاده به واقع کیفیت لازم را برای برگزاری مسابقات و تمرینات ندارد و نیاز است تعویض شود.
پیرمحمدی تصریح کرد: مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز هفته گذشته بازدیدی از این سالن داشت و قول داده است برای تامین اعتبار خرید و نصب کفپوش جدید همکاری لازم را با این هیئت ورزشی داشته باشد. وی در پایان گفت: سال گذشته تمام برنامه های این هیئت ورزشی در بخش اعزام ها و لیگ های استانی به انجام رسید و نماینده این استان به لیگ یک کشور صعود کرد و این نشان از پویایی این ورزش توپی در البرز دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود