1 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161514

بی مهری‌ها هاکی البرز را به ویرانه تبدیل کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بی مهری‌ها هاکی البرز را به ویرانه تبدیل کرده است


دبیر هیئت هاکی استان البرز با انتقاد از رویکرد مسئولان گفت: بی مهری ها به هاکی البرز به جایی رسیده است که این ورزش را به ویرانه تبدیل کرده است.
پژمان گودرزی اظهار کرد: جای تاسف فراوان است که هم اکنون هاکی کمترین فعالیتی در البرز ندارد و نزدیک به یک سال است به حال خود رها شده است. وی افزود: هاکی ورزشی سالنی است و برای اجرای برنامه های خود نیازمند امکانات سخت افزاری است با این حال در طی یک سال گذشته در فهرست واگذاری اماکن ورزشی ما در رتبه آخر بوده ایم و هیچ توجهی به ما نشده است. گودرزی با بیان اینکه وعده و وعید زیاد شنیده ایم، گفت: بارها در جلسات مختلف به ما گفته اند مشکل شما را حل می کنیم اما همچنان گرفتار مهمترین کمبود خود یعنی سالن هستیم. دبیر هیئت هاکی استان البرز تصریح کرد: در سال های ۹۲ و ۹۳ تعداد ورزشکاران ما به ۸۰ نفر رسیده بود و حضوری فعال در هاکی کشور داشتیم اما در یک سال گذشته کار تعطیل بوده است و همه ورزشکاران فعال و مستعد پراکنده شده اند. وی با گلایه از مسئولان ورزش البرز گفت: ابتدای سال تماس گرفتند و مطالبه تقویم ورزشی کردند و وقتی گفتیم امکاناتی نداریم که برنامه ارائه بدهیم در جواب اعلام کردند مهم نیست و دیگر پیگیر موضوع نشدند.
گودرزی بیان کرد: باور اینکه این ورزش دچار این حال و روز اسف بار شده است برایم سخت است و امیدوارم متولیان ورزش استان کمی به خودشان بیایند و نیم نگاهی هم به این ورزش مستعد داشته باشند.
دبیر هیئت هاکی استان البرز افزود: در صورتی که در بُعد سخت افزاری شرایط لازم را مهیا کنند و سالن تمرین به ما بدهند خیلی زود می توانیم فضای گذشته را تکرار کنیم و استعداد ها را دوباره جمع کنیم اما با توجه به فضای فعلی این امر از دید من بسیار بعید است. گودرزی در پایان گفت: رشته های مختلف ورزشی باید بر اساس ماهیت و شرایط خود امکانات بگیرند و جای تاسف دارد که بسیاری از رشته های ورزشی غیر سالنی هم اکنون بهترین سالن های کرج را در اختیار دارند و ما در حسرت یک جای تمرین سرگردانیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود