7 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161893

پیش بینی مشارکت ۵۰ هزار نفری شهروندان فردیسی در همایش پیاده روی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیش بینی مشارکت ۵۰ هزار نفری شهروندان فردیسی در همایش پیاده روی


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: با توجه به بررسی های انجام شده پیش بینی ما مشارکت ۵۰ هزار نفری شهروندان در همایش بزرگ پیاده روی این شهرستان است.
مهدی محبی اظهار کرد: مقدمات کار برای پذیرش این جمعیت و حتی بیشتر از آن شده است و تلاش می کنیم با فراهم کردن بستر لازم شاهد برگزاری همایشی خوب و با کیفیت در ۲۴ اردیبهشت ماه باشیم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در ادامه از برگزاری نشست هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی فردیس با حضور فرماندار در ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت: در این نشست ابعاد مختلف برگزاری این رویداد ورزشی و فراهم شدن حضور حداکثری مردم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. محبی تصریح کرد: علاقمندی نماینده عالی دولت در شهرستان به اجرای مطلوب این برنامه و همراهی دیگر دستگاه ها ما را به آینده و اجرای برنامه های متنوع دیگر ورزشی امیدوار کرده است. وی ادامه داد: با فعال شدن ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر فردیس رونق خوبی در زمینه توسعه شهروندی شاهد هستیم و این همایش هم می تواند بستر لازم برای توجه بیش از پیش شهروندان به فواید ورزش و فعالیت بدنی را مهیا کند. رییس اداره ورزش و جوانان هرستان فردیس با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از محورهای کاری این اداره برای سال جاری است گفت: در این راستا اجرای همایش های مختلف ورزشی در بوستان ها و مکان های عمومی برنامه ریزی شده است. وی در پایان افزود: همایش پیاده روی خانوادگی فردیس با عنوان صبح و نشاط برگزار می شود و با هماهنگی های صورت گرفته قرار است به شکل زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود