18 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162456

۱۰۰ ورزشکار کم‌بینا و نابینا در کرج ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

۱۰۰ ورزشکار کم‌بینا و نابینا در کرج ساماندهی شدند


رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان کرج گفت: یکصد ورزشکار کم بینا و نابینای این شهرستان با فعال شدن ۵ رشته ورزشی به شکل رسمی ساماندهی شدند.
ولی الله زارع اظهار کرد: این ورزشکاران در حال حاضر در رشته های ورزشی گلبال، فوتبال، شنا، شطرنج و دوومیدانی در حال فعالیت هستند. وی افزود: به زودی با همکاری هیئت جودو شهرستان کرج این رشته رزمی نیز برای علاقمندان به جودو در کلانشهر کرج راه اندازی می شود. زارع با بیان اینکه تردد بزرگترین مشکل قشر کم بینا و نابینا برای حضور در فعالیت های ورزشی است گفت: هیئت استان با همکاری هیئت های شهرستانی تلاش کرده است با ایجاد تسهیلات لازم زمینه تردد ورزشکاران خود را در اماکن ورزشی فراهم کند. وی تصریح کرد: برنامه ریزی مسابقات و زمان بندی تمرینات را به گونه ای انجام داده ایم که بتوانیم از حداکثر ظرفیت موجود برای حضور ورزشکاران نابینا و کم بینا در اماکن ورزشی استفاده کنیم. رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان کرج در ادامه به برگزاری مسابقات شطرنج جام بعثت در روز پنج شنبه گذشته اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که با همکاری و مشارکت هیئت شطرنج استان البرز صورت گرفت ۲۵ ورزشکار در خانه شطرنج شهید کیانپور به رقابت پرداختند ودر پایان میلاد ابصاری، احسان صادقی و سمیرا آقایی عناوین اول تا سوم را کسب کردند. وی تصریح کرد: در این رقابت ها که شکل استانی داشت ورزشکاران فعال از ۶ شهرستان استان البرز حضور داشتند و با یکدیگر رقابت کردند.
زارع در پایان گفت: با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در هیئت استان خوشبختانه از حیث سخت افزاری شاهد رشد محسوسی هستیم و ورزشکاران روشندل با دغدغه کمتری در فضاهای ورزشی حضور پیدا می کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود