19 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162536

برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای با میانداری تیم استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای با میانداری تیم استان البرز


رئیس هیئت زورخانه‌ای البرز با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای اوایل خردادماه امسال در کردستان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات ۸ کشور شرکت می‌کنند که میاندار این مسابقات از تیم زورخانه‌ای استان البرز انتخاب شده است.
حمید یاری با اشاره به ورود رئیس‌جمهور کره جنوبی به ایران اظهار داشت: در جشنواره همدلی بین ایران و کره جنوبی، تیم زورخانه‌ای استان البرز به عنوان منتخب ایران، ورزش باستانی زورخانه‌ای را انجام دادند.
وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال 3نفر از تیم زورخانه‌ای استان البرز به کره جنوبی اعزام شدند، افزود: دو ورزشکار و یک مرشد از تیم زورخانه‌ای البرز به همراه تیم منتخب کشور برای افتتاح کنفدراسیون زورخانه آسیا به کره جنوبی اعزام شدند. رئیس هیئت زورخانه‌ای استان البرز با اشاره به برگزاری مجمع سالانه فدراسیون در هفته گذشته، گفت: نماینده ورزشکاران در این مجمع، تیم زورخانه البرز بوده است.
وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای اوایل خردادماه سال جاری در کردستان برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقات 8 کشور شرکت می‌کنند که میاندار این مسابقات از تیم زورخانه‌ای استان البرز انتخاب شده است.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود