4 خرداد 1395
شماره خبر: 163584

حضور هیئت پزشکی ورزشی البرز در جمع استان‌های پیشرو کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حضور هیئت پزشکی ورزشی البرز در جمع استان‌های پیشرو کشور


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز گفت: این استان براساس کیفیت و نوع خدمات پزشکی ورزشی ارائه شده به جمع استان های پیشرو کشور رسیده است.
اشکان اردیبهشت اظهار کرد: فدراسیون کشور هر سال ارزیابی خود را از نحوه فعالیت و خدمات استان های مختلف ارائه می کند و براین اساس در آخرین بررسی البرز در جمع استان های برتر کشور قرار گرفته است. وی افزود: این دستاورد در حالی حاصل شده است که برخی استان ها به مانند تهران، اصفهان و خوزستان از حیث امکانات در سطح بالاتری قرار دارند. اردیبهشت با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این هیئت ورزشی در روز دوشنبه گذشته، گفت: با حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و اعضای مجمع عملکرد این هیئت ورزشی بررسی و در خصوص برنامه های پیش رو بحث و تبادل نظر شد. وی با تاکید براینکه نظارت بر باشگاه های ورزشی در سال جاری نیز با جدیت و حساسیت بالا دنبال می شود، گفت: امسال علاوه بر موضوع داروهای نیرو زا و مکمل ها مبحث ماساژ ورزشی نیز به شدت مورد نظارت و پایش قرار خواهد گرفت.
ماساژ ورزشی زیر ذره بین کمیته نظارت
رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز تصریح کرد: دستورالعمل مربوط به فعالیت باشگاه ها در موضوع ماساژ ورزشی اعلام شده است و در صورت تخطی از آن طبق ضوابط با باشگاه های متخلف برخورد خواهد شد. اردیبهشت از احداث یک مرکز پزشکی ورزشی مجهز در بافت مرکزی شهر کرج خبر داد و گفت: مقدمات این کار از سال گذشته آغاز شده است و تلاش می کنیم این برنامه را در سال جاری اجرایی کنیم.
وی در پایان افزود: تلاش یک ساله کمیته نظارت براماکن ورزشی البرز منجر به کاهش چشمگیر تخلفات در حوزه پزشکی ورزشی شده و فضای بهتری را نسبت به گذشته بر باشگاه های ورزشی شاهد هستیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود