8 خرداد 1395
شماره خبر: 163791

انگ تبانی به نماینده البرز نمی‌چسبد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انگ تبانی به نماینده البرز نمی‌چسبد


مربی تیم اُکسین البرز گفت: یکی از تیم های خوب و باکیفیت لیگ دسته دوم کشور بودیم و اَنگ تبانی به نماینده البرز نمی چسبد.
علی خسروی اظهار کرد: اکسین در فاصله دو هفته به پایان رقابت های لیگ دو در گروه اول جواز حضور در لیگ آزادگان را گرفت و پس از آن شرایط تیم ما برای ادامه رقابت ها متفاوت بود.
وی افزود: کادر فنی تیم در دو هفته پایانی از بازیکنانی که کمتر در طول فصل فرصت بازی داشتند استفاده کرد و این موضوع برای تیمی که به شکل زودهنگام قهرمان شده است فرایندی غیرعادی و عجیب نیست. خسروی با بیان اینکه در بازی پایانی در مقابل نفت امیدیه همه شرایط بر علیه تیم ما بود، گفت: از یک سو برخی بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم و از سوی دیگر تحمل شرایط گرمای ۵۵ درجه هوا بسیار طاقت فرسا بود لذا همه این عوامل دست به دست هم داد تا با نتیجه ای پرگل مغلوب حریف جنوبی با انگیزه خود شویم. خسروی با تاکید بر اینکه در آن بازی زورمان به حریف پرانگیزه و شرایط خاص حاکم به بازی نرسید، گفت: برخی رسانه ها در روزهای اخیر موضوعاتی را مطرح کرده اند که اوج بی انصافی است و به نوعی شایستگی تیم خوب و باکیفیت اُکسین را زیر سوال می برد. مربی تیم فوتبال اُکسین البرز با بیان اینکه حضور اکسین برای فوتبال البرز و کشور یک فرصت تازه است، گفت: اینکه برخی ها بخواهند با زدن اتهامات واهی موفقیت این باشگاه را زیر سوال ببرند عملی ناپسند و به دور از اخلاق است.
وی در پایان با ابراز بی اطلاعی در خصوص برنامه های آینده باشگاه اُکسین، گفت: در جریان برنامه های باشگاه برای فصل جدید نیستم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود