11 خرداد 1395
شماره خبر: 164050

پیشنهاد اختصاص ۳۰۰۰ متر زمین برای احداث سالن تخصصی هندبال البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیشنهاد اختصاص ۳۰۰۰ متر زمین برای احداث سالن تخصصی هندبال البرز


مجمع سالیانه هیات هندبال البرز در حالی با حضور رییس فدراسیون کشور برگزارشد که پیشنهاد اختصاص زمینی به وسعت ۳ هزار متر برای احداث سالن تخصصی هندبال در کلاک کرج به فدراسیون پیشنهاد شد.
این مجمع صبح سه شنبه به انجام رسید و عملکرد این رشته ورزشی در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت. مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در این مجمع با تاکید بر اینکه اعضای مجمع باید به جای درددل و بیان انتظارات خود برنامه های ارائه شده از سوی هیئت را تحلیل و بررسی کنند. رضا گل محمدی افزود: هم اداره کل و هم فدراسیون برای حل مشکلات هندبال آماده هستند و هیئت استان بایستی با ارائه برنامه مدون در این خصوص پیشگام باشد. وی با بیان اینکه در طرح بزرگ استعدادیابی البرز هندبال هم لحاظ شده است، گفت: در قالب این طرح ۳۳ دختر و پسر شناسایی شده است و به عنوان چهره های مستعد هندبال تحت آموزش قرار گرفته اند. وی تصریح کرد: البته این طرح نمی تواند تمام نیازهای هندبال استان را پوشش دهد و خود هیئت استان بایستی طرحی مدون برای استعدادیابی داشته باشد.
گل محمدی با بیان اینکه هیئت هندبال البرز در حد انتظار عمل نکرده است گفت: انتظار ما از مدیریت جدید این هیئت این است که تمام ظرفیت های موجود را به کار بگیرد و این ورزش را به روزهای خوب گذشته بازگرداند. وی خاطرنشان کرد: کرج در گذشته حضوری پررنگ در تیم ملی داشت و توقع می رود این توانمندی در دوره جدید تکرار شود و البرزی ها بار دیگر در تیم های ملی حضوری اثرگذار داشته باشند. در این مجمع مقرر شد نشستی با حضور رییس فدراسیون و فعالان هندبال در ۱۰ روز آینده برگزار شود و مشکلات این ورزش مورد بررسی قرار گیرد. همچنین با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان زمینی به ۳ هزار متر برای احداث سالن اختصاصی هندبال در کلاک کرج به فدراسیون کشور پیشنهاد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود