22 خرداد 1395
شماره خبر: 164397

برگزاری پرحاشیه جودو انتخابی البرز در گرمدره

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری پرحاشیه جودو انتخابی البرز در گرمدره


رقابت های انتخابی جودو جوانان استان البرز برای حضور در مسابقات کشوری با حواشی و اتفاقات زیادی روبرو بود به نحوی که این رقابت ها نیمه تمام باقی ماند.
این مسابقاتدر سالن شهیدان ریاضتی شهر گرمدره برگزار شد اما در خلال برگزاری رقابت ها درگیری برخی حاضران در سالن و وقوع نزاع مابین آنها سبب شد این مسابقات بازخورد منفی در سطح استان البرز و کشور داشته باشد و خبرساز شود. روز جمعه گذشته برخی شبکه های اجتماعی ورزشی استان البرز نیز از مجروحیت چندین نفر به دلیل ضربه چاقو در خلال برگزاری این مسابقات خبر داده بودند و اینکه در این رقابت ها میزان درگیری ها بالا بوده است. با این حال نایب رییس هیئت جودو استان البرز با تکذیب و رد هرگونه درگیری ورزشکاران و ایجاد جراحت با چاقو این اتفاق را خارج از حیطه ورزشکاران و مربوط به نزاع تماشاگران می داند. عباس سلگی در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: برخلاف برخی اخبار منتشر شده درگیری ها شدید نبوده است و وقوع دعوا با چاقو و زخمی شدن با سلاح سرد به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی افزود: درگیری پیش آمده میان دو تماشاگر حاضر در سالن برگزاری بوده است و این درگیری به دلیل ازدحام بیش از حد سالن موجب برهم خوردن فضای مسابقات و تعطیلی آن شده است. سلگی با بیان اینکه برخی ها با شاخ و برگ دادن به این اتفاق موجب تشویش اذهان عمومی شده اند، گفت: منبع این انتشار خبر را می دانیم و از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری حقوقی خواهیم کرد. نایب رییس هیئت جودو استان البرز در ادامه گفت: مسابقات پس از این اتفاق و برای جلوگیری از تبعات بیشتر تعطیل شد و قرار است این مسئله به دقت از سوی کمیته انضباطی هیئت استان بررسی شود. سلگی در پایان با تاکید براینکه در سال های قبل هم این درگیری ها وجود داشته است، گفت: در هر رویداد ورزشی بروز چنین درگیری هایی طبیعی است و اینکه بخواهیم اینگونه القا کنیم که اتفاق غیرمنتظره ای رخ داده دور از انصاف است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود