23 خرداد 1395
شماره خبر: 164457

اختلاف دامنه دار فعالان هندبال البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اختلاف دامنه دار فعالان هندبال البرز


حاشیه ها و اختلافات خانواده هندبال البرز همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد وساطت رییس فدراسیون هندبال هم نتوانسته همگرایی لازم را میان فعالان این ورزش توپی در البرز ایجاد کند.
نشست هم اندیشی اهالی هندبال استان البرز روز پنج شنبه گذشته به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با حضور ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون کشور برگزار شد.
رییس فدراسیون در مجمع سالیانه این هیئت ورزشی در ابتدای ماه جاری قول داده بود در اولین فرصت نشستی را برای حل اختلافات این هیئت ورزشی برگزار کند و به این وعده خود هم عمل کرد با این حال آنچه در این جلسه گذشته بیشتر گلایه و بیان اختلافات بود تا ارائه راهکار و همین مساله موجب شده این نشست خروجی لازم را نداشته باشد. رییس هیئت هندبال شهرستان کرج در این ارتباط گفت: متاسفانه هندبال البرز چندین سال است دچار چند دستگی و اختلاف است و همین موضوع موجب شده نتوانیم این رشته ورزشی را به آنجایی که لیاقتش را دارد برسانیم. مرتضی خادمی افزود: در نشست روز پنج شنبه همه فعالان این ورزش حضور داشتند و این فرصت وجود داشت تا راهکارهای لازم برای برون رفت هندبال از بن بست کنونی مورد بررسی قرار بگیرد اما بیشتر زمان جلسه به گلایه و شکوه افراد از هم گذشته و به نظرم خروجی مفیدی نداشت. وی با بیان اینکه حضور رییس فدراسیون هندبال و علاقمندی وی به حل و فصل مشکلات البرز قابل تحسین است، گفت: در این نشست وی تلاش کرد فضای لازم برای گره گشایی مشکلات مهیا شود با این حال برخی دوستان فضای جلسه را به سمت و سویی بردند که درست نبود. رییس هیئت هندبال شهرستان کرج تصریح کرد: در این نشست مهدوی رییس فدراسیون قول داد در خصوص تامین امکانات سخت افزاری هندبال و جذب حامی مالی برای این استان همکاری لازم را با استان داشته باشد و مکاتبات لازم را با برخی مسئولان شهری کرج و استان انجام دهد. خادمی در ادامه گفت: شهریور جشنواره سراسری هندبال کشور قرار است برگزار شود و البرز دو سهمیه برای حضور در این مسابقات دارد و ضروری است هرچه زودتر تکلیف سالن تمرین و نحوه آماده سازی تیم های منتخب روشن شود.
وی در پایان با تاکید بر اینکه هندبال البرز می تواند جایگاه واقعی خود در کشور را دوباره به دست آورد، گفت: کنار گذاشتن اختلافات گذشته و همراه شدن با مدیریت فعلی هیئت بهرنی کار در شرایط فعلی است و باید مورد توجه تک تک فعالان این ورزش قرار بگیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود