26 خرداد 1395
شماره خبر: 164693

حال «کونگ فو» البرز خوب نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حال «کونگ فو» البرز خوب نیست


دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان البرز گفت: حال این ورزش رزمی در البرز خوب نیست و علیرغم وجود ظرفیت های مناسب جایگاه مطلوب گذشته را در کشور ندارد.
ناصر احمدی اظهار کرد: انگیزه لازم در نزد فعالان کونگ فو از جمله مربیان و ورزشکاران وجود ندارد و علیرغم فعالیت چند سبک کشوری و پیشکسوتان نامدار در این استان نتواسته ایم روندی روبه رشد در این ورزش شاهد باشیم. وی با بیان اینکه در مدت زمان اندک حضورش سعی کرده از تجربیات خود برای حل مشکلات این ورزش بهره بگیرد، گفت: راه اندازی دفتر اداری هیئت و برگزاری جلسات با فعالان این ورزش در شش ماه اخیر صورت گرفته است با این حال به دلیل برخی موضوعات فضای خوبی بر کونگ فو حاکم نیست ونتایج خوبی حاصل نشده است. احمدی که خود مقطعی هدایت فنی تیم ملی را در مسابقات جهانی عهده دار بوده در ادامه گفت: ایجاد بانک اطلاعات کونگ فو کاران البرز دیگر برنامه ما برای ساماندهی این ورزش بوده که متاسفانه اجرایی نشده است. دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان البرز با بیان اینکه مشکلات مالی به شدت فعالیت های این ورزش را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: برگزاری مسابقات انتخابی، برپایی لیگ استانی و اردوها نیازمند اعتبارات مالی است که متاسفانه در این ورزش به شدت با فقدان آن روبرو هستیم. احمدی با تاکید براینکه برای رشد هر ورزش باید موضوع آموزش مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: ما در این بخش هم ضعف داریم و باید به سرعت به سمت مرتفع کردن آن گام برداریم.
وی تصریح کرد: به نظرم مدتی است جایگاه مان را در سطح کشور از دست داده ایم و اگر چاره اندیشی نکنیم فاصله مان با دیگر استان ها بیشتر هم خواهد شد. احمدی در پایان گفت: همدلی و هم افزایی فعالان کونگ فو برای حل مشکلات موجود و کنار گذاشتن برخی اختلافات راه حل برون رفت این ورزش از شرایط فعلی است و امیدوارم با کمک همه ارکان کونگ فو البرز، حمایت مسئولان استانی و کشور بتوانیم به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود