1 تیر 1395
شماره خبر: 165031

سرمایه مقاومت انگیزه جوانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرمایه مقاومت انگیزه جوانی است


سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: سرمایه اصلی ما جوانان جویای نام و انگیزه آنهاست و با اتکا به همین داشته ها به جنگ رقبا می رویم.
رضا فلاح زاده اظهار کرد: ۴۰ درصد تیم از فصل گذشته حفظ شده است و با جذب چندین بازیکن جوان از تیم های پایه باشگاه در تلاشیم تیمی منسجم را مهیای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کنیم.
وی افزود: مقاومت یک باشگاه نظامی است و در هر فصل به واسطه ماهیت خود ریزش زیادی در نفرات خود دارد با این حال سعی کرده ایم با استفاده درست از داشته هایمان و کار و تمرین بیشتر فاصله مان با دیگر تیم ها را کم کنیم و حریفی سرسخت برای تیم های حاضر در مسابقات باشیم. فلاح زاده با بیان اینکه تاکنون ۲ بازیکن لیگ برتری به تیم اضافه شده اند، گفت: در پایان فصل بازیکنان اثرگذاری چون نادر حنیفی و رحمان سارانی را از دست دادیم اما در سوی مقابل تاکنون موفق به جذب ۲ بازیکن لیگ برتری خوب شده ایم و در کنار آنها نیز جوانان شایسته بومی نیز به تیم اضافه شده اند. فلاح تصریح کرد: ۴ هفته از تمرینات را پشت سرگذاشته ایم و هفته آتی نیز برای برپایی اردویی ۸ روزه و انجام چند بازی تدارکاتی به شمال کشور سفر خواهیم کرد. وی ادامه داد: روند آماده سازی تیم به خوبی پیش می رود و همه ارکان تیم هم قسم شده ایم تا در فصل پیش رو برای کسب بهترین نتیجه ممکن تلاش کنیم و آنچه در توان داریم ارائه کنیم. سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به جذب بازیکنان متولد ۷۵ و۷۶ در این تیم گفت: این بازیکنان شاید کم تجربه باشند و خیلی از ستاره های لیگ را از پشت قاب تلویزیون دیده باشند اما کوهی از انگیزه هستند و همین انرژی آنها می تواند در تقابل با تیم های متمول لیگ برتر کارگشا باشد. وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه تاسیسات در مسابقات مهم پیش رو گفت: امیدوارم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شاهد رقابت جذاب تر تیم ها باشیم و مقاومت نیز بتواند به عنوان نماینده استان البرز حضوری بهتر از فصول پیش داشته باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود