8 تیر 1395
شماره خبر: 165454

ووشوکار البرزی مسافر مسابقات جهانی بلغارستان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ووشوکار البرزی مسافر مسابقات جهانی بلغارستان شد


رییس هیئت ووشو استان البرز از موفقیت ووشوکار این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی بلغارستان خبر داد.
اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان در بخش ساندا یکشنبه گذشته در خانه ووشو فدراسیون برگزار شد و ۱۶ چهره برتر کشور در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: در این رقابت ها سجاد محمدعلی آبادی ووشوکار شایسته وزن ۵۶ کیلوگرم البرز با برتری مقابل حریف خود حضور خود در مسابقات جهانی را قطعی کرد. سایه افکن تصریح کرد: ششمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان روزهای ۴ الی ۱۰ مهرماه به میزبانی بلغارستان و در شهر بورگاس برگزار خواهد شد. رییس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه افزایش ملی پوشان ووشو البرز در رده جوانان اتفاق مبارکی برای این رشته ورزشی است گفت: تلاش هیئت استان و باشگاه ها برای استعدادیابی و آموزش کم کم اثرات خود را نشان می دهد و سجاد نمونه ای از این برنامه است. سایه افکن با اشاره به رقابت ۲ بانوی البرزی برای حضور در تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: حضور صغری ابراهیمی در تیم ملی قطعی شده است و نرگس محمدپور نیز این شانس را دارد تا با کسب برتری مقابل دیگر مدعی وزن خود سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را از آن خود کند. وی در پایان به فعال سازی کلاس آموزش تخصصی تالو آقایان اشاره کرد و گفت: برای تقویت این رشته در بخش آقایان از وجود بهروز بخشی زاده ملی پوش رشته تالو بهره می گیریم و امید داریم سطح تالوکاران البرزی نیز ارتقا پیدا کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود