24 تیر 1395
شماره خبر: 166355

اختصاص دو سانس اماکن ورزشی البرز به جوانان مناطق حاشیه نشین

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اختصاص دو سانس اماکن ورزشی البرز به جوانان مناطق حاشیه نشین


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: دو سانس از اماکن ورزشی و سایر اماکن های تفریحی و گردشگری به طور رایگان برای جوانان مناطق محردم اختصاص یابد.
امیرعفراتی در سومین جلسه ستادساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتقا و گسترش مشارکت اجتماعی جوانان بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه زمینه سازی و تسهیل ارتباطات برای حضور فعال سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی برای اوقات فراغت از دیگر امور حائز اهمیت محسوب می شود، افزود: تشکیل کمیته ارزیابی اوقات فراغت با محوریت فرمانداران همچنین الزام برگزاری مدیریت فضای مجازی برای کارکنان دولت از جمله مصوبات این جلسه بود. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه در این جلسه بر اساس ماده ۵۳ اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی به امر مهم ورزش و جوانان مورد توجه و تصویب قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پیش بینی الزام شورای برنامه ریزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین اعتبار حوزه جوانان نیز مورد بحث و تایید اعضا قرار گرفت. عفراتی تصریح کرد: اختصاص دو سانس از اماکن ورزشی و سایر اماکن های تفریحی و گردشگری در شرایط ضمن عقد قرار داد به طور رایگان برای جوانان مناطق محردم نیز مصوب شد. وی در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید فعالیت های فراغتی خود در مناطق حاشیه نشین را ظرف مدت ۱۰ روز ارائه دهند، گفت: انتخاب دستیار جوان از سازمان های مردم نهاد برای هر دستگاه به منظور بهره گیری در برنامه های اوقات فراغت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود