17 مرداد 1395
شماره خبر: 167892

مشکلات هندبال البرز دو چندان شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مشکلات هندبال البرز دو چندان شده است


یکی از بازیکنان قدیمی هندبال البرز گفت که با گذشت 9 ماه از انتخابات مجمع استان، هیچ تحولی در هندبال رخ نداده و مشکلات، دو چندان شده است.
مرتضی خادمی افزود: هیات هندبال اثرگذاری مطلوبی نداشته و با وجود گذشت 9 ماه، مشکلاتی مانند نبود بودجه برای اعزام تیم ها و همینطور نداشتن سالن و امکانات تمرینی همچنان به قوت خود باقی است.
وی بیان کرد: این کم کاری ها به گونه ای است که خود رئیس هیات اعلام کرده قصد استعفا دارد، اداره کل ورزش و جوانان از ایشان خواسته بود سالن تمرین و بودجه اعزام تیم ها را مهیا کنند، ولی در این کار ناتوان بوده اند. خادمی یادآور شد: به طور کلی وضعیت هندبال استان البرز به هیچ عنوان مساعد نیست و شرایط از قبل نیز نابسامان تر شده است، تعامل مطلوبی هم میان نایب رییس، دبیر و اعضای هییت رییسه با رییس هیات نیز وجود ندارد. وی به نامشخص بودن حضور تیم هندبال بانوان البرز در لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: تیم بانوان البرز که راهی سوپر لیگ هندبال کشور شده وضعیت مشخصی ندارد و در جذب حامی مالی ناموفق بوده است، این موضوع حضور تیم بانوان در این رقابت ها را به اما و اگر کشیده است. خادمی با بیان آن که هندبال البرز در رنکینگ کشوری با افت همراه بوده است، افزود: سال گذشته در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی، رتبه بیست و پنجم کشور را به دست آورده ایم که برای هندبال ریشه دار البرز نمی تواند جایگاه مناسبی باشد، امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال بیش از گذشته اتفاقات این رشته را در این استان مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود