24 دی 1395
شماره خبر: 172870

ورزشکاران ناشنوای البرز نیازمند یاری مسئولان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزشکاران ناشنوای البرز نیازمند یاری مسئولان


رئیس هیات ورزش ناشنوایان البرز گفت: ورزشکاران ناشنوا البرز برای ادامه راه و انگیزه بیشتر نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان هستند.
نادر ایزدبین افزود: 5 هزار ناشنوا در استان داریم که از این تعداد 550 ورزشکار را برای ورزش در رشته های مختلف از جمله فوتبال، فوتسال، کشتی فرنگی، کشتی آزاد، والیبال، کاراته، تکواندو، جودو و دوومیدانی
ساماندهی کرده ایم. وی اضافه کرد: ورزشکاران ناشنوا البرز با وجود محدودیت های بسیار تاکنون توانسته اند موفقیت های خوبی را کسب و در مسابقات میزبانی کشتی آزاد که ماه پیش در استان برگزار شد، توانسته ایم رتبه دوم و در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان که در آبان ماه برگزار شد موفق به کسب رتبه اول شدیم. ایزدبین گفت: در تیرماه سال آینده مسابقات المپیک در کشور ترکیه برگزار که در این دوره از مسابقات حداقل هشت نفر از ورزشکاران ناشنوا البرزی در رشته های کشتی، جودو، تکواندو، کاراته و والیبال شرکت خواهند کرد. وی ادامه داد: با وجود این توانمندی ها متاسفانه ناشنوایان بی بضاعت هستند و با وجود سالن رایگانی که از محل خیرین ورزش یار در مجموعه انقلاب در اختیارشان قرار داده شده حتی برخی هزینه رفت و آمد به سالن را ندارند و دارای مشکلات عدیده بیکاری و اقتصادی هستند.
رئیس هیات ناشنوایان البرز افزود: ملی پوش بیکار در هیات ناشنوایان داریم و یک نفر از ناشنوایان نیز که قهرمان جهان در رشته کشتی می باشد نیز کار خود را از دست داده که این مسائل بیکاری و معیشتی سبب شده تا ورزشکاران ناشنوا انگیزه خود را از دست دهند. ایزدبین گفت: اکثر این ورزشکاران ناشنوا تحصیل کرده اما فاقد شغل می باشند و نیازمند دست یاری و کمک هر چه بیشتر مسئولان چرا که مشکلات اقتصادی انگیزه را برای ادامه فعالیت ورزشی از این ورزشکاران می گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود