30 فروردین 1396
شماره خبر: 176996

اختصاص منابع مالی برای توسعه ورزش بانوان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اختصاص منابع مالی برای توسعه ورزش بانوان فردیس


رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس گفت : به منظور رشد و توسعه ورزش بانوان ، 40 درصد از منابع مالی اداره کل به هیئت های ورزشی بانوان شهرستان فردیس اختصاص می یابد.
ا،دواد عزیزی در نشست با نایب رییسان بانوان هیئت های ورزشی شهرستان فردیس، افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان در ورزش بانوان ضرورت داشت با این هیئت ها نشستی برگزار شود.
وی عمده مشکلات بانوان هیئت های ورزشی را در زیرساخت های ورزشی فردیس عنوان کرد، گفت: با همت و تعامل نایب رییسان بانوان هیئت های ورزشی این شهرستان سعی شد از زیرساخت های بخش خصوصی و دولتی در برگزاری مسابقات استفاده شود. وی افزود: لیگ های داخلی شهرستان فردیس را راه اندازی کنید چرا که این لیگ ها به آمادگی ورزشکاران کمک شایانی می کند با توجه به اینکه بانوان می توانند در تربیت اخلاقی و فرهنگی نقش مهمی در ورزشکاران نسل نوجوان و جوانان ایفاء کنند به مسایل فنی هم توجه داشته باشند. عزیزی با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ ها از سوی بانوان هیئت های ورزشی فردیس مشقت فراوانی دارد، اظهار داشت: اگر هر هیئت ورزشی بتواند لیگ را برگزار کند اداره ورزش و جوانان فردیس از نظر مالی مساعدت می کند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: ایجاد تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مسیر رسیدن به اهداف متعالی در ورزش را تسهیل کرده و موجب شناسایی هر چه سریعتر نقاط ضعف و قوت و رفع مشکلات موجود در ورزش این شهرستان می شود. در پایان هر کدام از بانوان هیئت های ورزشی شهرستان فردیس مشکلات خود را با رییس اداره ورزش فردیس در میان گذاشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود