27 خرداد 1396
شماره خبر: 179681

با قدرت در لیگ برتر فوتسال ظاهر خواهیم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با قدرت در لیگ برتر فوتسال ظاهر خواهیم شد


سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتسال، شرایط متفاوتی را تجربه خواهیم کرد و مقاومت با قدرت در لیگ برتر ظاهرخواهد شد.
مسعود کیانفر،گفت: در حال حاضر تمرینات فشرده ای را پیگیری می کنیم و با توجه به جذب بازیکنان جدید توسط مدیران باشگاه باید ساعت تمرینات را افزایش داد تا هر چه زودتر تیم فوتسال مقاومت به شرایط ایده آل برسد. وی ادامه داد: شرایط باشگاه در این فصل مطلوب و بسیار خوبی است مدیر عامل باشگاه تمام وقت خود را در اختیار تیم قرار داده است و این امید را داریم در فصل جدید بتوانیم درخشش قابل توجه ای در لیگ برتر داشته باشیم. سرمربی تیم فوتسال مقاومت گفت: متاسفانه مقاومت البرز در سالهای گذشته نتوانست رتبه بالایی را در جدول رده بندی کسب کند ولی در این فصل از رقابتها شرایط متفاوت خواهد بود و نماینده البرز از همان هفته اول با قدرت در لیگ برتر ظاهر خواهد شد. وی در پایان به تشکیل تیم های پایه فوتسال مقاومت اشاره کرد و گفت: ما پیگیر تشکیل تیم های پایه مقاومت البرز هم هستیم تا بتوانیم برای سال های آینده نیز پشتوانه خوبی برای این مجموعه داشته باشیم. کیانفر در پایان افزود: ما اعتقاد داریم فوتسال در البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است و توجه به تیم های پایه باعث رشد فوتسال خواهد شد.
لازم به ذکر است: کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر فوتسال ایران آغاز می شود و تیم فوتسال مقاومت البرز این روز ها زیر نظر مسعود کیانفر تمرینات آماده سازی خود را پی گیری می کنند. مقاومت در این فصل وبا به کارگیری چهره های بومی این امید را دارد تا پای فوتسال دوستان بیشتری را به بازی های خانگی خود باز کند و در نهایت فصلی موفق تر را از سه دوره پیش رقم بزند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود