7 شهریور 1396
شماره خبر: 183162

قهرمانان جهانی ورزش فردیس، انگیزه ای برای جامعه ورزشی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قهرمانان جهانی ورزش فردیس، انگیزه ای برای جامعه ورزشی


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضمن اشاره به پتانسیل ورزشی نیروی انسانی فردیس در سطح ملی و فراملی گفت: ورزشکاران مدال آور ما فقر زیرساخت های فردیس را با قهرمانی در سطوح کشوری و جهانی جبران کردند.
داوود عزیزی در مراسم تجلیل از مدال آوران موی تای فردیس در مسابقات قهرمانی جهان کشور تایلند، ورزش فردیس را در پتانسیل نیروی انسانی بسیار قوی خواند و افزود: اگر در فردیس زیرساخت های ورزشی وجود دارد، قهرمانان ما در رشته های مختلف ورزشی این ضعف را جبران کرده و انگیزه مضاعفی را برای جامعه ورزشی فردیس ایجاد کرده اند. وی افزود: سرانه ورزشی 4 سانتی متری فردیس قهرمانان مدال آور این شهرستان در سطح کشوری و جهانی و افرادی چون علیرضا کریمی، صالح چراغی، مائده نظری و بسیاری دیگر را محدود نکرده و با عزم راسخ، تلاش و پشتکار پرچم کشور را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در می آورند. عزیزی ادامه داد: جوانان ورزشکار فردیس در همه تیم های ملی کشور حضور دارند و 50 درصد تیم های شرکت کننده البرز در مسابقات کشوری را ورزشکاران فردیسی تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه با تلاش اداره ورزش و جوانان فردیس 9500 متر به اماکن ورزشی شهرستان افزوده شده است گفت: اداره ورزش و جوانان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به افزایش سرانه های ورزشی شهرستان اقدام کند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضمن تأکید بر لزوم پرورش اخلاق و منش پهلوانی در ورزشکاران بعنوان الگوی جوانان افزود: مربیان ورزشی در پرورش قهرمانان ورزشی باید به امور فرهنگی و اخلاقی توجه ویژه داشته و منش پهلوانی را در ورزشکاران تقویت کنند تا بتوانیم ضمن الگوسازی در حوزه ورزشی برای جوانان، به نهادینه سازی اصول اخلاقی در جامعه نیز دست پیدا کنیم. وی ادامه داد: ورزش کاران وظیفه سنگینی نسبت به جامعه بر عهده دارند چراکه باید علاوه بر ورزش در اخلاق و تحصیل نیز سرآمد و الگو باشند. عزیزی ضمن تقدیر از زحمات قهرمانان جهانی موی تای فردیس، تجلیل از قهرمانان را وظیفه مسئولین دانست و افزود: همانطور که از ورزشکاران انتظار داریم بر سکوهای قهرمانی بایستند، باید نسبت به معرفی آنها به جامعه و تقدیر از زحماتشان اقدام کنیم. با استقرار شورا و شهرداری فردیس، اداره ورزش ستاد تجلیل از قهرمانان شهرستان را تشکیل خواهد داد و در سه ماهه اول سال 97 از قهرمانان ورزشی سال 96 تقدیر خواهد کرد. وی در بخش دیگری از روسای هیئت های ورزشی خواست ضمن بازدید از باشگاه های سطح شخرستان نسبت به بررسی عملکرد مربیان ورزشی اقدام کرده و نتیجه ارزیابی عملکرد مربیان را تا پایان سال 96 به اداره ورزش و جوانان ارائه نمایند تا مربیان برتر مورد تجلیل قرار گیرند. گفتنی است در این نشست که با حضور اسماعیل روستایی رئیس هیئت ورزش های رزمی شهرستان، جمعی از ورزشکاران و اصحاب رسانه در محل اداره ورزش فردیس برگزار شد، قهرمانان فردیس در مسابقات 2017 موی تای از جمله سجاد ستاری نژاد دارنده مدال طلادر وزن 60 کیلوگرم، امیرحسین زلفی صاحب مدال برنزدر وزن 40 کیلوگرم و طاهره پاک اعتقاد بدون کسب مدال و مربی آنها محمدعلی پاک اعتقاد تجلیل شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود