1 بهمن 1391
شماره خبر: 18888

برگزاری مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال البرز


سپیدارآنلاین: از سری مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال نوجوانان استان البرز آیندگان شاهین، تیوا و ساوجبلاغ مقابل حریفان خود پیروز شدند.
ازسری مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال نوجوانان البرز آیندگان شاهین 14بر 41 مقابل تیوا شکست خورد و شاهین البرز 51 بر39 مقابل فردیس به پیروزی دست یافت، در روز شنبه سی ام دی ماه نیز ساوجبلاغ 43 بر 21 آیندگان شاهین را در هم کوبید. سیاوش سام ایرانیان البرز در گروه سوم لیگ زیرگروه والیبال تا پایان دور رفت با 5 امتیاز بعد از شهدای 12 دی گنبد در جایگاه دوم ایستاد.
تجلیل از رضا پیداش در جمع مدال آوران جانباز و معلول پارالمپیک لندن
در مراسمی از سوی سازمان بهزیستی رضا پیدایش ورزشکار البرزی نیز در جمع مدال آوران جانباز و معلول پارالمپیک لندن تجلیل شد. این مراسم با حضور هاشمی ریاست سازمان بهزیستی، شیخ الاسلام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، زریبافان معاون ریاست جمهوری، خسروی وفا ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش در تالار وحدت تهران برگزار شد که از استان البرز رضا پیدایش ورزشکار تیم ملی والیبال نشسته نیز تجلیل شد.
دوچرخه سواری البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان حضور دوچرخه سواران مطرح کشور را در البرز نشان از پتانسیل بالای این رشته در استان عنوان کرد. مجید سبزه پرور اظهار داشت: حضور حقی و زرگری دو دوچرخه سوار المپیکی در کنار سایر ورزشکاران حرفه ای البرز، نشان از پتانسیل بالای این رشته در استان دارد. رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: هیئت دوچرخه سواری البرز در بخش فرهنگی فعالیتهای کثیری را صورت داده که از نمونه آن می توان به اعزام آقای هادی نژاد به کشور عمان با نام صلح و دوستی در خاورمیانه اشاره کرد که توانست در مدت یک هفته این پیام را به مسافت 1100 کیلومتر با دوچرخه از صلاله تا مسقط منتقل کند، همچنین شرکت 22 دوچرخه سوار به مناسبت ارتحال امام (ره) از کرج تا مرقد امام (ره) را رکاب زدند. مجید سبزه پرور حضور دوچرخه سواران البرز را در مسابقات قهرمانی کشور بسیار پررنگ دانست و افزود: در کنار تورها و اردوهای تمرینی دوچرخه سواری، ورزشکاران البرزی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و مدالهای رنگارنگی بدست آوردند که از نمونه آن می توان به کسب مقام اول استقامت و تایم تریل در اصفهان، کسب مقام اول تایم تریل انفرادی و درکل مقام چهامی تیمی در قهرمانی کشور و کسب مقام اول چهار کیلومتر انفرادی در پیست آزادی تهران اشاره کرد. وی با تاکید بر این مطلب که دوچرخه سواری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود