26 دی 1396
شماره خبر: 189964

وجود ضعف در ساختارها و اماکن ورزشی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

وجود ضعف در ساختارها و اماکن ورزشی استان البرز


رئیس هیئت بدمینتون استان البرز گفت: ضعف در ساختارها و اماکن ورزشی، تنها نقص استان البرز بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، سالن اختصاصی بدمینتون است.
میثم پورکریمان گفت: تیم بدمینتون بانوان استان البرز در لیگ دسته اول بانوان کشور حضور داشت که پس از دوره ابتدایی موفق شد به دور نهایی مسابقات راه پیدا کند. وی بیان کرد: تیم بدمینتون استان البرز در دور نهایی در شاهرود، با سه تیم هواپیمایی آتا، آکادمی پونا و حامیان شاهرود هم‌گروه شد که هر سه تیم را شکست داد و با 9 امتیاز در دور رفت صدرنشین نیم‌فصل شد. رئیس هیئت بدمینتون استان البرز خبر داد: روز 28 و 29 دی‌ماه، استان البرز میزبان دور برگشت در سالن انقلاب باغستان خواهد بود و سال بعد نیز، تیم بدمینتون استان البرز به لیگ برتر صعود کرده و در آن حضور خواهد داشت. پورکریمان افزود: تیم بدمینتون در این دوره نیز تیم‌ها را شکست خواهد داد و بااقتدار بر صدر جدول قهرمان مسابقات خواهد نشست. وی تصریح کرد: تنها نقص استان البرز، ضعف در ساختارها و اماکن ورزشی بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، سالن اختصاصی بدمینتون در این حوزه است که از مسئولین شهری و استانی تقاضا داریم مقدمات ساخت این سالن را برای استان البرز فراهم کنند. رئیس هیئت بدمینتون استان البرز همچنین مطرح کرد: بیش‌تر استان‌ها دارای این سالن اختصاصی جهت تمرین بدمینتون هستند اما تیم استان البرز برای تمرین باید به اجاره سالن‌ها اقدام کند اما باوجود این زمان کم، قادر به کسب مقام‌های خوبی در سطح کشور است.
پورکریمان عنوان کرد: درصورتی‌که یک سالن اختصاصی در اختیار این جوانان ورزشکار قرار گیرد، بی‌شک آن‌ها می‌توانند سکوهای قهرمانی را فتح کنند. وی گفت: دو جلسه تمرین برای ورزشکاری که در سطح قهرمانی فعالیت می‌کند، نمی‌تواند کافی باشد و باید فضایی ایجاد شود تا ورزشکاران استان البرز نیز مانند سایر استان‌ها 6 جلسه تمرین در هفته داشته باشند.رئیس هیئت بدمینتون استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: داشتن سالن اختصاصی، دغدغه تمام ورزشکاران این رشته است اما قوانین، مقررات و منابع مالی بسیار کم، هنوز اجازه این اقدام را نداده است و امیدواریم با برطرف سازی مشکلات موجود، مقدمات این کار فراهم شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود