3 تیر 1398
شماره خبر: 216075

عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان رو به بهبود است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان رو به بهبود است


سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: ورزشکاران تیم ملی بانوان کشورمان روند رو به رشدی دارند و عملکرد آنان کم کم رو به بهبود است.
مهرو کمرانی افزود: تعدادی از ورزشکاران ما که در دوره نونهالی افتخار آفرینی کرده بودند اکنون به مرحله جوانی رسیده و پشتوانه‌ای برای ما هستند. وی با بیان اینکه به طور قطع عملکرد تکواندو بانوان ما تغییر و رشد بیشتری می‌یابد اظهار داشت: با اضافه شدن این بخش از ورزشکاران که تجربه قهرمانی داشته، بارها بر روی سکو رفته و شیرینی مدال گرفتن را حس کرده‌اند، باز هم برای کسب مدال‌های بیشتر در تیم ملی تلاش می‌کنند که موجب می‌شود تا تیم ایران رشد بیشتری یابد.
بازگشت کیمیا علیزاده بر روی تشک رقابت
کمرانی در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشت کیمیا علیزاده به عرصه ورزش اشاره و گفت: وی هم اکنون در اردوی تیم دانشجویان حضور دارد، اما به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود. وی ادامه داد: این اردو آغاز خوبی برای کیمیا است تا به این باور برسد که از نظر فنی با دیگر ورزشکاران تفاوت چندانی ندارد. سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: استراحت یک ساله به علیزاده کمک کرد تا خود را از نظر روحی و جسمی باز یابد، شرایط خوبی دارد و شرکت اش در اردوی تیم ملی دانشجویان با این هدف بوده که از یک جایی دیگر باید کیمیا را وارد عرصه می‌کردیم. کمرانی افزود: علیزاده در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند و در کنار آن یک سری تورنمت برایش در نظر گرفته‌ایم تا بتواند هر چه بیشتر خود را بازیابد. وی ادامه داد: البته مردم باید بدانند که نباید انتظار زیادی داشته باشند، ممکن است در یک بازی نتواند عملکرد واقعی اش را نشان دهد، به خصوص که باخت دلیل بر این نیست که بازیکن ارزش فنی آن کم شده است. کمرانی گفت: باید از ورزشکاران حمایت و توقع مان را از آنها پائین بیاوریم. سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو بانوان، مربیگری کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک ریو و مدال نقره جهانی و مهلا مومن زاده دیگر ورزشکار البرزی که در رقابت های جهانی موفق به کسب مدال نقره شد را در کارنامه خود دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود