30 مرداد 1395
شماره خبر: 168614

مدال کیمیا علیزاده در المپیک توانمندی بانوان ایران را نشان داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مدال کیمیا علیزاده در المپیک توانمندی بانوان ایران را نشان داد


رئیس هیات تکواندو استان البرز با تبریک مدال برنز کیمیا علیزاده در المپیک ریو به جامعه ورزش به ویژه بانوان ایران، گفت: این مدال توانمندی بانوان ایران را نشان داد.
محمد نوذری با تاریخی خواندن مدال برنز علیزاده در المپیک ریو، افزود: امیدوارم مدال کیمیا علیزاده انگیزه ای باشد برای بانوان تا توانمندی های خود را باور داشته باشند. رئیس هیات تکواندو البرز خاطرنشان کرد: انتظارها از کیمیا بالا بود و خوشحالم که موفق شد انتظارات را برآورده سازد. وی بیان کرد: علیزاده در ماه های منتهی به المپیک فشار زیادی را به لحاظ جسمی و روحی تحمل کرد و با تلاش زیادی که نشان داد به حقش رسید. نوذری تصریح کرد: کیمیا استعداد ناب ورزش کشور است و امیدوارم با برنامه ریزی لازم واصولی برای المپیک های پیش رو او را حفظ کنیم. رئیس هیات تکواندو البرز با اشاره به لزوم توجه به ورزش بانوان گفت: امکانات کنونی در شان بانوان ورزشکار نیست و حالا که کیمیا در المپیک پرچم بانوان را برافراشته باید قدری از شعار فاصله بگیریم و به صورت عملی حمایت های لازم را داشته باشیم.
کیمیا علیزاده صبح امروز موفق شد در رقابت های وزن _57 کیلوگرم تکواندو بانوان به مدال برنز دست یابد. این برای اولین بار است یک بانوی ایرانی در رقابت های المپیک مدال کسب می کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود