3 آذر 1390
شماره خبر: 2511

شش بانوی ووشو كار البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شش بانوی ووشو كار البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

نایب رییس هیات ووشو استان البرز گفت:شش بانوی ووشوكار ازاین استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات آسیایی ویتنام دعوت شدند.
' ارغوان جلالی ' افزود:محبوبه كریمی، میترا عباسی،فاطمه رشیدی، فاطمه صفرآبادی،نرگس قربانی و خودم شش ووشو كارالبرزی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
وی اضافه كرد: این ووشو كاران در راستای مسابقات كشوری كه به تازگی در استان كرمانشاه برگزار شد و تیم البرز توانست با كسب چهار طلا، یك نقره و دو برنز نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد و زمینه دعوت این تعداد و وشوكار فراهم شده است .
جلالی یادآورشد: حضور این تعداد ووشوكار از استان البرز در اردوی تیم ملی بیانگر توانمندی این رشته ورزشی در استان است .وی گفت : تیم دعوت شده البرز به اردو از هم اكنون تمرینات و آموزش های خود را در كرج آغاز كرده و تا زمان برگزاری اردوی تیم ملی در كرج و سپس به جمع تیم ملی در آكادمی ووشو تهران خواهند پیوست .
وی افزود: با توجه به آموزش و تمرینات مستمر انجام شده و در حال انجام كرج و بعدا در تهران ، ا نتظار است بانوان ووشو كار البرزی بتوانند در مسابقات آسیایی ویتنام رتبه خوبی را برای كشور و استان البرز به ارمغان بیاورند. تیم بانوان ووشو كار بزرگسالان البرز در مسابقات كشوری كه در آبانماه سال 90 برگزار شد نایب قهرمان و سال گذشته تیم ووشو كرج در مسابقات كشوری كه به میزبانی این شهرستان برگزار شد، در مجموع رتبه هفتم را كسب كرد ، امسال نیز توانستیم در بخش انفرادی نونهالان و نوجوانان در رقابتهای كشوری در زنجان به ترتیب یك مدال طلا و یك برنز را كسب كنیم.اكنون در استان البرز حدود سه هزار و 500 ووشوكار ساماندهی شده اند كه 40 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود