29 خرداد 1392
شماره خبر: 27206

ورزش سوارکاری باید همگانی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزش سوارکاری باید همگانی شود


سپیدار آنلاین: رئیس فدراسیون سوارکاری کشور با بیان اینکه استان البرز استعداد تبدیل به قطب سوارکاری ایران را دارد، گفت: سوارکاری بر خلاف ذهنیت برخی از ورزشکاران، ورزش صرفا پولدارها و لوکس نیست.
محمود حیدری اظهار داشت: امروزه شرایطی در استان البرز فراهم شده است که تمام علاقمندان به سوارکاری می توانند به این رشته ورزشی بپردازند. وی با بیان اینکه تصریح کرد: امروز باشگاه های سوارکاری در مکان های مختلف استان زیر نظر هیئت سواکاری استان تاسیس شده و در این باشگاه ها کلاس های آموزشی برای علاقمندان سوارکاری برگزار می شود. رئیس فدراسیون سوارکاری کشور ادامه داد: استان البرز به لحاظ تعداد باشگاهها حداقل دارای 40 باشگاه خوب و مرکز تولید و پرورش اسب است که بهترین باشگاه های سوارکاری از نظر امکانات و سطح کیفیت ارائه خدمات را در البرز داریم. حیدری با اشاره به اینکه کشور در سال های اخیر از نظر افزایش تعداد سوارکاران، تعداد باشگاه و کسب عناوین قهرمانی در جهان شاهد اتفاقات خوبی بوده است، تصریح کرد: استان البرز نیز طی چند سال اخیر رشد خوبی در رشته سوارکاری داشته و امروز این استان در رشته پرش با اسب جایگاه خوبی در میان دیگر استان های دیگر دارد. وی با بیان اینکه هم اکنون باشگاه های کوچک و بزرگ سوارکاری در البرز فعال است، اضافه کرد: در حال حاضر مسابقات سوارکاری استانی در البرز با کیفیت و در فضای بسیار خوب و امکانات و تسهیلات قابل قبولی برگزار می شود. رئیس فدراسیون سوارکاری کشور تصریح کرد: یکی از پتانسیل استان البرز در رشته سوارکاری این است که به عنوان پایلوت برگزاری مسابقات پرش با اسب اختصاصی است و تمام اسب ها حاضر در این مسابقات ایرانی و تولید داخل است. این مسابقات به صورت منظم برگزار می شود که یکی از کارهای برجسته در البرز بود.
استان البرز استعداد تبدیل به قطب سوار کاری را دارد
حیدری اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز دارای جمعیت زیاد، شرایط اقلیمی آب و هوایی خاص و موقعیت جغرافیایی ویژه است می توان به آن به عنوان جایگاه سوارکاری کشور از سوی مسئولان توجه بیشتری شود. این استان استعداد تبدیل به قطب سواری کاری را دارد.
مسئولان البرزی به سرمایه گذاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود