24 شهریور 1401
شماره خبر: 273233

تیم مچ‌اندازی کارگران البرز قهرمان کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



دبیر هیات ورزش های کارگری استان البرز گفت: تیم مچ اندازی کارگران استان البرز توانست برای اولین بار در مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یابد .
میثم اکبرپور گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی انتخابی تیم ملی به میزبانی نیشابور برگزار شد و تیم مچ اندازی کارگران استان البرز توانست برای اولین بار در این مسابقات با کسب ۱۰ مدال در بخش کارگران به مقام قهرمانی دست یابد.دبیر هیات ورزش های کارگری استان البرز اظهار کرد: ورزشکاران البرزی نیز در این دوره از مسابقات توانست ۸ مدال طلا و ۲ مدال برنز به ارمغان بیاورند.
اکبرپور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات از استان البرز آقایان احسان مهر افرا، مرصاد رجبی، ماشالله حسینی، محمد زرین ، قنبر قاسمی توانستند با کسب هشت مدال طلا و دو برنز به مقام قهرمانی دست یابند که آقای احسان مهرافرا به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی ترکیه دعوت شد. دبیر هیات ورزش های کارگری البرز خاطرنشان کرد : در این دوره از مسابقات کارگران برای اولین بار در مسابقاتی که توسط فدراسیون پرورش اندام برگزار می شود به طور مستقل شرکت کردند .بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از پانزدهم تا هجدهم شهریور به میزبانی شهرستان نیشابور برگزار شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود