21 آذر 1390
شماره خبر: 2846

شهباز چشم انتظار حمایت مسئولان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شهباز چشم انتظار حمایت مسئولان

هفته نخست لیگ برتر نونهالان کشور در حالی با کسب تساوی ارزشمند نماینده استان البرز برابر ملوان همراه بود که این تیم با شرایط نامناسبی راهی بندر انزلی شد.
علی امیری مربی تیم نونهالان شهباز با اعلام این مطلب گفت: شهباز تنها نماینده استان البرز در بالاترین سطح فوتبال پایه کشور محسوب می‌شود، اما جای تاسف دارد که در طول دوران آماده‌سازی این تیم حمایت لازم از سوی استان برای رفع مشکلات مالی تیم و اختصاص امکانات لازم صورت نگرفت. وی تصریح کرد: ما در ارتباط با زمین تمرین و رفع برخی از نیازهای خود نتوانستیم کمک لازم را از استان دریافت کنیم.
این مربی ورزشی افزود: مکاتبات فراوانی با شورای شهر و شهرداری کرج برای دریافت کمک مالی داشتیم، اما هنوز موفق به دریافت هیچ کمک نشده‌ایم و این درحالی است که رقابت‌های ما آغاز شده است.
امیری در ادامه اظهار داشت: در طول چند ماه اخیر تنها هیئت فوتبال استان البرز کمک‌هایی را به تیم ما داشته که به واسطه محدودیت‌هایی که این هیئت با آن روبه‌رو است، کمک‌های فوق نیز ناچیز و محدود بوده و نتوانسته از مشکلات فراوان ما بکاهد. وی به شرایط تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: شهباز در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های متمول و با امکاناتی چون شهرداری تبریز، تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اردبیل، شهرداری اردبیل، ملوان بندر انزلی و شهرداری فومن هم گروه است، با این حال حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم‌ها نیستیم و با ابزار تعصب و غیرت تلاش‌ خود را برای کسب نتایج شایسته و دفاع از اعتبار فوتبال کرج خواهیم کرد.
نیاز ورزش استان به حمایت‌های دولتی
امیری خواستار حمایت مسئولان استان البرز از نماینگان این استان در لیگ‌های ورزشی منطقه‌ای و کشوری شد و تصریح کرد: ما برای دفاع از جایگاه فوتبال البرز در این رقابت‌ها حاضر شده‌ایم و چشم انتظار حمایت مسئولان شهری و استانی از این تیم و آینده‌سازان فوتبال کشور هستیم. وی در پایان با اظهار امیدواری از اینکه کمک مسئولان هرچه سریعتر در اختیار این تیم قرار گیرد،‌ گفت: این کمک‌ها نباید محدود به یک تیم خاص باشد و همه باشگاه‌های ورزشی در استان البرز نیازمند حمایت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی هستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود