27 آذر 1390
شماره خبر: 3022

مجموعه تنیس البرز آماده برگزاری دیدارهای بین‌المللی‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مجموعه تنیس البرز آماده برگزاری دیدارهای بین‌المللی‌

سرپرست هیئت تنیس استان البرز گفت: امیدوارم با علاقمندی و تغییر نگاه مسئولان شهری و استفاده از ظرفیت‌های پارک تنیس کرج این ورزش پرطرفدار به جایگاه واقعی خود دست یابد.
افشین زند ‌‌اظهار داشت: نزدیک به یک دهه است که از احداث و راه‌اندازی پارک بین‌المللی تنیس کرج می‌گذرد و بر‌خلاف آنچه انتظار داشتیم و برنامه‌ریزی شده بود، این پارک نتوانسته جایگاه ملی و بین‌المللی خود را در پیدا کند. وی افزود: با این حال در حال حاضر علاقمندی خاصی از سوی شهرداری کرج و شخص شهردار مشاهده شده که ما را به آینده امیدوار کرده است. این مسئول ورزشی با بیان اینکه بار اصلی کار آموزش تنیس کرج بر دوش پارک تنیس است، اظهار داشت: این پارک باید به سویی حرکت می‌‌کرد که میزبان مسابقات مهم داخلی و خارجی باشد، اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات هنوز نتوانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند. زند تصریح کرد: هیئت در برگزاری مسابقات انتخابی استان و آماده‌سازی تیم‌های خود از امکانات این پارک بهره‌مند است و تعامل خوبی با شهرداری و سازمان پارک‌ها دارد، با این حال نیاز است با احداث زمین‌های تمرینی فشار موجود بر روی این مجموعه برداشته شود تا بتوان از این مجموعه استفاده بهینه‌تری کرد.
مجموعه تنیس کرج نیازمند تقویت امکانات است
زند در ادامه به ترمیم و افزایش امکانات این فضای ورزشی اشاره کرد و گفت: با نگاه ویژه مسئولان مبنی بر ارتقاء جایگاه پارک پارک تنیس کرج، کار ترمیم زمین‌های تنیس مجموعه فوق آغاز شده و امکاناتی چون اسکوربورد انجام و صندلی‌های زمین اصلی نصب شده است. وی ادامه داد: به طور قطع با این پیگیری و توجه می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده‌ای نه چندان دور پارک تنیس بتواند میزبان مسابقات مهم داخلی و حتی خارجی باشد.
سرپرست هیئت تنیس استان البرز با بیان اینکه مدیر کل ورزش استان نیز نگاه ویژه و مثبتی به این ورزش دارد، تصریح کرد: در دیدار کوتاهی که با مدیر کل جدید استان داشتیم نقطه نظرات ایشان را نسبت به تنیس شنیدیم و امیدواریم با حسن توجه مسئولان ورزش استان تنیس البرز بتواند از رشد لازم برخوردار شود و به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد. زند در پایان گفت: از ظرفیت‌های پارک تنیس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تخصصی تنیس در سطح کشور به شکل کامل استفاده نشده است، اما این اعتقاد و عزم وجود دارد تا در آینده بیش از پیش از پتانسیل‌های این مجموعه استفاده گردد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود