26 مهر 1403
شماره خبر: 312449

اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



سید مسلم رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز از اجرای برنامه های متنوع ورزشی به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش با شعار" ایران قوی، ورزش قوی" در سطح مدارس استان خبر داد.
وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: برنامه‌های این هفته با تجدید میثاق با شهدای گمنام و برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه همکاران تربیت بدنی استان آغاز می‌شود و در دومین روز اجرای طرح شهید خرازی در راستای گسترش فرهنگ ورزش با خانواده مد نظر قرار گرفته است. رئیسی افزود: از روز شنبه ۲۸ مهرماه مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان طرح شهید هادی برگزار خواهد شد و زنگ ورزش و تربیت بدنی همراه با نرمش صبحگاهی با ضرب زورخانه‌ای و نوای مرشد در قالب طرح شهید طوقانی در مدارس اجرا خواهد شد. در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه که به عنوان "ورزش، دسترسی آسان، مشارکت اجتماعی" نامگذاری شده است، برنامه افتتاحیه اتاق‌های درس تربیت بدنی ویژه مدارس استثنایی و آغاز مسابقات دانش آموزان با نیازهای ویژه را برگزار خواهیم کرد.وی ادامه داد: در پنجمین روز از این هفته همایش تجلیل از خیرین حوزه ورزش و قهرمانان ورزش دانش آموزی و فرهنگیان برتر حوزه تربیت بدنی به همراه برپایی نمایشگاه دستاوردهای تربیت بدنی برگزار می‌شود. در روز سه‌شنبه اول آبان ماه نیز جشنواره بومی محلی و مسابقات رشته‌های همگانی ویژه دانش آموزان و نیز همایش پیاده‌روی و طبیعت گردی ویژه دانش آموزان را برگزار خواهیم کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: افتتاحیه پروژه‌های عمرانی طرح شهید سلیمانی در سطح نواحی و شهرستان‌ها پایان بخش برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود