23 فروردین 1391
شماره خبر: 6192

خانه کاراته البرز دوباره راه‌اندازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

خانه کاراته البرز دوباره راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: با واگذاری سالن بعثت به این هیئت بار دیگر خانه کاراته استان البرز راه‌اندازی و احیاء خواهد شد.
محمد اکرمی اظهار داشت: پس از واگذاری سالن یادگار امام به این هیئت در اواسط دهه 90 ما توانستیم از طریق درآمدزایی حاصله از این سالن و اجرای کامل برنامه‌های آموزشی خود رشد چشمگیری را در کسب عناوین مختلف داخلی و خارجی داشته باشیم به نحوی که از سوی فدراسیون کاراته به عنوان هیئت برتر کشور هم معرفی شدیم با این حال در سال 90 سالن از اختیار هیئت خارج شد و به بخش خصوصی واگذار گردید و همین مسئله لطمه فراوانی به روند برنامه‌های این هیئت وارد کرد و ما با سرگردان شدن ورزشکاران خود مواجه شدیم.
وی از تلاش‌های هیئت برای حل بخشی از مشکلات ورزشکاران در سال گذشته خبر داد و گفت: سال 90 و پس از واگذاری سالن به بخش خصوصی اقدامات خوبی از سوی اداره کل ورزش البرز برای تامین محل تمرینات صورت گرفت و ما توانستیم تا حدودی کارها را به جلو ببریم. اکرمی به واگذاری مجدد سالن ورزشی به این هیئت در سال 91 اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های فراوان و با توجه به اصلاحاتی که درباره واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی صورت گرفت توانستیم سالن بعثت در منطقه کرج نو را در اختیار بگیریم و هم اکنون در حال راه‌اندازی مجدد خانه کاراته هستیم. وی تصریح کرد: با آماده‌سازی این سالن از این پس تمام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های منتخب استان در این سالن انجام خواهد شد و پایگاه اصلی کاراته البرز این سالن خواهد بود . این مسئول در پایان به دفتر اداری هیئت هم اشاره کرد و گفت: دفتر اداری هیئت همچنان در مجموعه ورزشی انقلاب به فعالیت خود ادامه خواهد داد وعلاقمندان برای اطلاع از برنامه‌های هیئت و کارهای اداری مربوط به این رشته باید به این دفتر مراجعه کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود