30 آذر 1390
شماره خبر: 3145

رئیس هیئت تیر و کمان البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رئیس هیئت تیر و کمان البرز معرفی شد

در پانزدهمین مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی استان البرز رئیس هیئت تیر و کمان البرز معرفی شد.
در انتخاباتی که برگزار شد، دکتر حسن رمضانی تک کاندیدای این انتخابات و سرپرست هیئت استان با کسب آرای کامل به عنوان رئیس هیئت تیرو کمان البرز معرفی شد.
حسن رمضانی رئیس هیئت تیر و کمان البرز پس از این انتخابات اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف ورزشی استان موثر باشم و تیر و کمان البرز نیز به جایگاه شایسته خود در سطح کشور دست یابد. وی افزود: به لطف خداوند و تلاش شبانه‌روزی مسئولان استان البرز و شهر کرج جایگاه خوبی پیدا کرده و از حیث اماکن مورد نیاز و ملی پوش و برگزاری لیگ در شرایط خوبی هستیم. این مسئول تصریح کرد: اولین دوره لیگ تیر و کمان استان البرز با نام لیگ استاندارد البرز از روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود. رمضانی افزود: در این راستا هفت تیم در آقایان و شش تیم در بانوان در این مسابقات حضور دارند و در سایت تیر و کمان سازمان ملی استاندارد به رقابت می‌پردازند. وی تأکید کرد: براساس گفت‌وگوهایی با رئیس فدراسیون تیر و کمان تلاش داریم زمینه ساخت فضای تیر و کمان اختصاصی استان را در مجموعه ورزشی انقلاب و در زمین معین شده فراهم کنیم که میدواریم در این خصوص به نتیجه لازم برسیم. رمضانی تصریح کرد: تیر و کمان البرز در طی چند سال اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده و نیاز است بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم عملکرد بهتری در سطح کشور داشته باشیم.
*معرفی چهره‌های جدید به تیم‌های ملی
رمضانی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به جایگاه استان البرز در تیم ملی حضور دو چهره برتر این استان به نام‌های رضا زمانی نژاد و بهزاد پاکزاد در تیم ملی و کسب عناوین ارزشمند آنها را نشانگر توانایی‌های استان البرز در این رشته عنوان کرد و گفت: به طور قطع چنان چه حمایت بیشتری از این ورزش صورت گیرد می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
این مراسم که با حضور رئیس فدراسیون تیر و کمان در البرز برگزار شد، حسن رمضانی با رأی فعالان تیر و کمان استان به این مسئولیت انتخاب شد تا طی چهار سال آینده زمام هدایت این رشته المپیکی را در استان نوپای البرز عهده‌دار شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود