20 دی 1390
شماره خبر: 3861

با رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گره لیگ برتر فوتسال استان البرز باز می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گره لیگ برتر فوتسال استان البرز باز می‌شود

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز گفت: رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند چه تیم‌هایی برگزار کننده دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال استان خواهند بود.
پژمان رضایی افزود: پیش از این دو تیم مبل کریمی و شهاب برگزار کننده دیدار نهایی نخستین دوره لیگ برتر فوتسال بودند و مقرر بود این دیدار اوایل ماه جاری برگزار شود اما با اعتراض تیم چکاد که در نیمه نهایی این رقابت‌ها مغلوب تیم شهاب شده بود مبنی بر استفاده این تیم از یک بازیکن غیرمجاز بازی لغو شد و پس از بررسی اعتراض تیم چکاد در کمیته انضباطی حکم به تغییر نتیجه به سود تیم معترض داده شد اما تیم شهاب این حکم را نپذیرفت و اعتراض خود را به رأی صادره در کمیته استیناف فدراسیون اعلام کرد. وی تصریح کرد: جلسه کمیته استیناف سوم بهمن ماه برگزار می‌شود و پس از اعلام این حکم و با مشخص شدن تیم‌های فینالیست زمان دیدار نهایی مشخص می‌شود.
*تفاوتی ندارد چه تیمی قهرمان شود
رضایی با رد هرگونه جانبداری از تیمی خاص گفت: کمیته فوتسال امسال علی‌رغم‌ محدودیت‌هایی که در بحث سالن داشت رقابت‌ها را به انجام رساند و سعی کرد‌ بازی‌ها با عدالت کامل برگزار شود بنابراین هر کدام از تیم‌های مدعی قهرمان شود تفاوتی برای هیئت ندارد و ما مطیع حکم کمیته استیناف هستیم. رضایی در ادامه اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت نمایندگان فوتسال استان در لیگ‌های کشور کرد و گفت: تیم‌های مقاومت در لیگ دو نمایندگان ما در فصل جدید هستند که هنوز رقابت خود را در این مسابقات آغاز نکرده‌اند.
دیگر نماینده استان در لیگ زیر گروه کشور نیز پس از برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر استان مشخص خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود